Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:07:43 GMT

گنج‌زاده: رسیدن به المپیک یک جنگ تمام‌عیار است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۲۴۹

گنج‌زاده: رسیدن به المپیک یک جنگ تمام‌عیار است

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای لیگ جهانی کاراته در مراکش گفت: رسیدن به کسب سهمیه المپیک 2020 یک جنگ تمام‌عیار است که باید با قدرت این مسیر را ادامه دهیم.

«سجاد گنج‌زاده» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: لیگ جهانی مراکش نخستین مسابقات تیم ملی کاراته ایران در سال 98 بود و اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه در آن به مدال طلا دست یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قهرمانی در این رویداد سبب شد تا اکنون شرایط بسیار خوبی در رنکینگ جهانی کاراته برای کسب سهمیه المپیک 2020 داشته باشم و یک قدم دیگر به حضور در توکیو نزدیک شدم.
گنج‌زاده با بیان اینکه در تیم ملی ایران‌دوستی و اتحاد حرف اول را می‌زند، توضیح داد: همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند تا سهمیه کامل حضور در المپیک را به دست آوریم و بار دیگر توان کاراته ایران را اثبات کنیم که در این مسیر به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم.
ملی‌پوش سنگین‌وزن کاراته ایران گفت: از دور نخست لیگ جهانی مراکش با استفاده از تجربیاتم برابر حریفان به پیروزی رسیدم. هنوز مسابقات زیادی برای رسیدن به سهمیه المپیک باقی ‌مانده و باید در این رقابت‌ها شرکت کرده و از دیگر مدعیان عقب نمانیم.
وی با بیان اینکه هر رقابت شرایط خاص خود را دارد، ادامه داد: رقیبان اصلی ما برای رسیدن به سهمیه المپیک مشخص هستند و در این جنگ هر تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد به موفقیت می‌رسد. البته در این مسیر، شانس و تصمیمات داوری نیز تأثیرگذار است.
گنج‌زاده درباره احتمال کنار گذاشته شدن کاراته از المپیک 2024 و بازی‌های آسیایی 2022 گفت: به این مسئله فکر نمی‌کنم، چراکه اکنون هدفمان المپیک 2020 است و باید ابتدا برای موفقیت در این مسابقات برنامه‌ریزی کنیم. حذف از المپیک و بازی‌های آسیایی به سیاست کشورهای میزبان بازمی‌گردد و ما در این مسیر تصمیم‌گیر نیستیم.
تیم ملی کاراته مردان ایران در لیگ جهانی مراکش که اوایل هفته برگزار شد به یک مدال طلا (سجاد گنج زاده)، یک نقره (علی‌اصغر آسیابری) و یک برنز (صالح اباذری) دست یافت.
ورزشی**3783** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • المپیک شگفتی‌ها
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد