Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:10:42 GMT

سان: بارسلونایی شدن راشفورد با 100 میلیون پوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۴۴۴

سان: بارسلونایی شدن راشفورد با 100 میلیون پوند

روزنامه انگلیسی سان مدعی شد بارسلونا مطمئن است که می‌تواند در تابستان پیش رو مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد را با قراردادی 100 میلیون پوندی به نوکمپ منتقل کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان مدعی شد باشگاه بارسلونا مطمئن است در تابستان پیش رو می‌تواند با باشگاه منچستریونایتد بر سر انتقال مارکوس راشفورد، مهاجم این تیم به توافق رسیده و او را با پرداخت 100 میلیون پوند به نوکمپ منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در پایان فصل از قرارداد راشفورد با منچستریونایتد یک سال دیگر باقی خواهد ماند. از سوی دیگر منچستریونایتد قصد دارد با افزایش دستمزد هفتگی راشفورد به 300هزار پوند در هفته او را در این تیم ماندگار کرده و قرارداد جدیدی تا پایان سال 2024 با این مهاجم جوان منعقد کند.

 

سان می‌گوید نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر و درگیری‌های داخلی در این باشگاه باعث شده باشگاه‌های دیگر و به خصوص بارسلونا به جذب راشفورد امیدوار شوند. راشفورد در روزهای اخیر از تایید مذاکره خود با منچستریونایتد خودداری کرده و به ادعای سان، غول کاتالان قصد دارد از این فرصت حداکثر استفاده را برده و با راشفورد وارد مذاکره شود.

 

 

مارکوس راشفورد بعد از شکست اخیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی با نتیجه 2-0 از عملکرد تیمش انتقاد کرده و گفته بود:" ما امروز مثل منچستریونایتد بازی نکردیم. این درست نیست. حداقل چیزی که از یک فوتبالیست در چنین سطحی انتظار می‌رود این است که با تمام قوا تلاش کند. هر فوتبالیستی این را به هواداران، به خودش و به باشگاهش مدیون است".

 

 

بارسلونا منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم

اریک تن هاخ معتقد است برای بازگرداندن منچستریونایتد به فرم خوب به «جنگیدن» ادامه می‌دهد.

طرفداری | منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، تاتنهام و آرسنال در لندن، این بار مقابل کریستال پالاس باخت سنگینی را تجربه کرد.

شکست 4-0 در سلهرست پارک شمار باخت‌های فصل دوم اریک تن هاخ را به عدد 13 رساند. عددی که در تاریخ منچستریونایتد بی‌سابقه است و این باشگاه را در رتبه هشتم قرار می‌دهد، جایگاهی که هرگز آن را تجربه نکرده بود. تیم سرمربی هلندی خلاف صحبت‌های او در مورد «پویایی» سبک بازی، مقابل تیم اولیور گلاسنر حرفی برای گفتن نداشت تا شیاطین سرخ در آستانه از دست دادن سهمیه اروپایی باشند. اریک تن هاخ در اولین واکنش به بازی گفت:

کاملا واضح است که عملکردی بسیار ضعیف بود. ما آنطور که می‌خواستیم عمل نکردیم و این به اندازه کافی خوب نیست. ما بسیار ناامید هستیم. دلایلی همیشه وجود دارد، همه خط دفاع ما را می‌بینند، ما مشکلات بزرگی داریم. در نهایت، باید با آن کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. به عنوان تیمی مثل منچستریونایتد باید عملکرد بهتری وجود داشته باشد. بازیکنانی که در زمین بودند باید بهتر عمل کنند. کاملا شایسته شکست بودیم. عملکرد ما آن چیزی نبود که انتظار داشتیم. گل اول کریستال پالاس نباید به این نحو رقم می‌خورد. ما دستورالعمل‌های مشخصی در مورد دفاع تیم داده بودیم. بازیکنان ما این موارد را رعایت نکردند و ما تنبیه شدیم. 

کاسمیرو شب بسیار بدی را گذراند. اریک تن هاخ در مورد او گفت: 

نمی‌توانیم فقط روی یک بازیکن تمرکز کنیم. ما باید روی عملکرد تیمی را مدنظر قرار دهیم. عملکرد خوبی نبود و باید یکشنبه بهتر باشیم. باید از این بازی درس بگیریم و پیشرفت کنیم. واقعا از هواداران قدردانی می‌کنم. آن‌ها از ما حمایت می‌کنند. آن‌ها هم می‌بینند که ما مشکلات خود را داریم. باید با هم متحد باشید. باید مسئولیت‌پذیر باشید. هواداران چنین حمایت عظیم و فوق‌العاده‌ای به ما دادند.

آیا اریک تن هاخ سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد است؟ 

قطعا. می‌توانم شرایط را تغییر دهم. به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم را به بهترین شکل آماده کنم. ما مشکلات زیادی داریم. تنها تمرکزی که دارم این است که با تیمم عملکرد بهتری داشته باشم. فقط به بهبود تیمم فکر می‌کنم. به جنگیدن ادامه می‌دهم. باید مثل هواداران خارج از خانه‌مان بجنگیم و تسلیم نشویم. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!