Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان آغاز شده است. تیم تایم تریل تیمی مردان ایران در رده سنی بزرگسال در اولین روز این دیدارها، در حالی به مصاف رقبا رفت که از زمان شروع مسابقه اش اطلاع نداشت و همین مسئله باعث شد تا رکابزنان با هشت دقیقه تأخیر در خط شروع قرار بگیرند و در نهایت رتبه نهم و آخر این ماده را برای خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که زمان ثبت شده ایران می‌توانست آنها را صاحب مدال نقره این رقابت‌ها در این ماده کند.

محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون این مسئله گفت: متأسفانه در اولین روز مسابقات یک اتفاق نادر افتاد. البته مشکلاتی بود و کاری به برگزاری ضعیف میزبان و مشکلات این رقابت‌ها ندارم اما مقصر اینکه دیر به خط استارت رفتیم خود من هستم و باید حواسم به زمان شروع مسابقه بود.

وی افزود: حواسم به تعویض دوچرخه‌ها و تجهیزات رفت و این مسئله باعث شد تا هشت دقیقه زمان را از دست بدهیم و بعد استارت زدیم. با اینکه می‌دانستیم زمان را از دست داده و در رتبه بندی جایگاهی نداریم با تصمیم بچه‌ها قرار بر این شد تا در خط استارت قرار بگیریم تا مشخص شود خودشان در چه وضعیتی هستند.

پراش ادامه داد: بچه‌ها با استرس و ناراحتی سر مسابقه حاضر شدند و شرایط جور دیگری رقم خورد. ما از نظر زمانی بعد از قزاقستان بهترین رکورد را ثبت کردیم و می‌توانستیم دوم شویم. حتی روی رمپ مسابقه هم نرفتیم و همه چیز بهم خورد!

مربی تیم ملی دوچرخه سواری جاده کشورمان تصریح کرد: مقصر صفر تا صد این مشکل خودم هستم نه ورزشکاران، نه برگزار کننده و نه مسئولین فدراسیون و فقط تیم ما دیر به خط استارت مسابقه رفت.

وی بیان داشت: من شرمنده بچه‌ها شدم که در این مدت با این همه کم و کاستی و با این سختی تمرین کرده و زحمت کشیدند. مسابقه سه شنبه می‌توانست منجر به کسب نتیجه شود من بابت اشتباهی که سهواً پیش آمد از دوستانم، آقایان مهربانی و هاشم کندی و جامعه دوچرخه سواری عذرخواهی می‌کنم.

پراش در پایان گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم. دور از دسترس هم نیست که بتوانیم در روزهای باقیمانده نتیجه خوبی کسب کنیم.

سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در رده سنی بزرگسال، بیست و ششمین دوره رقابتها در بخش جوانان و هشتمین دوره در بخش پا را سایکلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان تاکنون صاحب یک مدال برنز توسط امیرحسین جمشیدیان در بخش تایم تریل انفرادی جوانان و یک نقره توسط محمدی‌ها در بخش پاراآسیایی شده است.

کد خبر 4600474

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان محمود پراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد

 منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از شلیک ۴ هزار موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش ایرنا،  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

همزمان شبکه الجزیره اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۱ نظامی این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳ هزار و ۳۰۵ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده اند که از این میان یک هزار ۵۸۴ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ، ۵۱۳ افسر و نظامی جراحات خطرناکی پیدا کرده اند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۷ نظامی این رژیم که در جریان جنگ غزه زخمی شده اند تحت درمان هستند که ۲۴ نفر از آنها وضعیت خطرناکی دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع حمله به غزه ۶۳۰ نظامی در حوادث عملیاتی و آتش خودی زخمی و ۴۱ نفر کشته شده اند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی از خروج تیپ ناحل از غزه پس از ۶ ماه خبر داد و به حضور دو تیپ احتیاط این رژیم به جای آن اشاره کرد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴۰۰۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ریاضی‌ها و انسانی‌ها استارت کنکور ۱۴۰۳ را زدند 
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید