Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@05:28:35 GMT

زمان شناسی و اقدام به موقع از ویژگی های شهدا بود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۸۶۷

زمان شناسی و اقدام به موقع از ویژگی های شهدا بود

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: از ویژگی های مهم و بارز شهدا علاوه بر داشتن صفاتی چون ازخودگذشتگی و ایثار، زمان شناسی و اقدام به موقع بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، سرتیپ حمید واحدی، در اولین یادواره شهید احمد سلطانی در حسینیه مهدی آباد واحد بیان کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی قشر جوان تاکید دارند و می گویند این جوانان باید خودشان را نشان دهند و از تجارب بزرگترها استفاده کنند و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

وی افزود: وقتی آمریکای جنایتکار به سپاه توهین کرد همه اعلام کردند ما سپاهی اسلامی هستیم، همه تحت فرمان یک رهبری هستند و فرمانده ما فرمانده کل قواست،  فرمانده ما حضرت آقا است پس باید پشت هم باشیم لذا رهبری فرمودند ما بحران نداریم و یک سری مشکلاتی داریم که جوانان می توانند آنها را رفع کنند‌ و جوان باید به میدان آید و احترام بزرگترش را داشته باشد و دست به کارهای بزرگ بزند و واقعا جوانان  ما توانمند هستند.

 

 

 

سرتیپ واحدی افزود: آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی فعالیت های خود را در بوق و کرنا می کنند اینها همه اش بلوف نظامی است و ما ایرانیان می توانیم، واقعا کارهای خوبی شما ملت‌ می توانید دست به دست هم دهید و انجام دهید و نمونه آن هم الان هواپیمای کوثر دست ساخته ایرانیان است‌ ما در علم نانو و انرژی های مختلف و ... پیشرفت کردیم و توانمند هستیم الان کشور نیاز به وحدت دارد.

 

 


وی تصریح کرد: رهبری فرمودند اگر وحدت داشته باشیم و اختلاف نداشته باشیم در همه کارها موفق هستیم نمونه این همدلی و وحدت را در سیل مشاهده کردیم، سیل آمد برخی بی خانمان شدند شما مردم ثابت کردید که پشتیبان هم هستید و این سیل چیزی را به جهان نشان داد و آن این است که ایرانی ها پشتیبان هم هستند لذا ایرانی باید روی پای خود بایستد.

 

 


این مسئول نظامی گفت: بدانید که موبایل ها و فضای مجازی بنیان‌ خانواده را هدف قرار گرفته است و قصد نابود کردن خانواده ها و از هم پاشاندن آنها را دارد؛ دشمن جرات جنگ نظامی و فیزیکی با ما را ندارد و از راه های مختلف وارد میدان کارزار شده، شماجوانان باید توجه کنید که اگر حواسمان نباشد‌ این فضای مجازی بنیان خانواده را به نوعی متزلزل خواهد کرد و آن سرورهای‌ اصلی گوگل در اسراییل است و چه ساختمان های عظیمی با هزینه های میلیاردی برای این کار بنا کردند‌ و ما داریم مجانی استفاده می کنیم لذا آنها دلشان به حال ما نسوخته و دارند تمام اطلاعات ما را جمع می کنند حتی طی یک هفته می توانند از روی پیام ها، عکس و فیلم شخصیت وی را در بیاورند.

 

 

 


وی خاطرنشان کرد: جوانان و خانواده ها مواظب باشند هر تکنولوژی که خوبی دارد بدی هم دارد باید متوجه بود و کنترل کرد. 

 

 


 سرتیپ واحدی یادآور شد: شهدا ویژگی بسیار مهمی داشتند علاوه بر فداکاری و از خودگذشتگی، زمان شناسی و اقدام به موقع آنها بود که پیروز میدان شدند در واقعه عاشورا و قیام‌توابین نگاه کنید عده ای از توابین به یاری امام حسین‌نیامدند و برخی جان خود را در جایی دیگر غیر ار جنگ از دست دادند آیا اجر آنها با شهادت یکی است خیر چون به موقع به امام زمان‌خودشان‌ لبیک نگفتند اما شهدای ما در جبهه جنگ تحمیلی به ندای امام راحل لبیک گفتند و  زمان شناس بودند یکی از آنها شهید احمد سلطانی است.

 

 


وی افزود: ‌ این جلسات فرصت مناسبی برای زمان شناسی  و تبیین شرایط و برای اقدام به موقع است؛ آیا همیشه جنگ به مثال عاشورا و دفاع مقدس سخت است یا گونه های دیگری هم دارد؟  توجه کنید که جنگ رسانه ای و جنگ اقتصادی دو جنگی است که دشمن تلاش دارد از این دو صحنه وارد جنگ با ما شود باید دانش رسانه ای خود را افزایش دهیم و  به امام زمان عصر خود لبیک گوییم این یعنی لبیک عملی،  همچنین حمایت از تولیدات داخلی نیز لبیک به ندای رهبری و امام عصر خویش است؛ گاهی دشمن با لباس دین به جنگ می آید که باید هوشیار باشیم.

 

 


وی خاطرنشان کرد: قدر شهدا را بدانید برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.
 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان جامعه الزهرا س قم خسارت سیل محمد شریعتمداری جشنواره جهانی فیلم فجر آیت الله مقتدایی رفسنجان شهدا یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین، پل های عابر پیاده با هدف تسهیل عبور و مرور اقشار خاص مانند سالمندان و معلولان و ... مکانیزه (برقی) شدند. ایجاد هر نوع اختلال در فعال بودن این پل ها رفت و آمد گروه های هدف را با مشکل مواجه می‌کند. به گفته سید محمد آقامیری حدود ۵۴۰ عرشه پل مکانیزه در تهران وجود دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد قابل استفاده هستند و مابقی (۲۰ تا ۳۰ درصد) خراب یا از رده خارج شده اند.

او در ادامه به نسل جدید پل های عابر پیاده هم اشاره و عنوان کرد: «۶۰ دستگاه پل عابرپیاده با پله های جدید به زودی در اماکن و نقاط خاص مانند مراکز درمانی، درمانگاهها ، بیمارستان ها و.. مراکز پر تردد شهر نصب می شوند.»

آقامیری با بیان این که پل‌های جدید برخی دارای پله‌ها گام (ارتفاع پله ها کمتر از ۱۰ سانتی متر است) و تعدادی هم به رمپ با شیب ۸ درصد (شیب ملایم) مجهز هستند، تاکید کرد: «با نصب و تجهیز پل‌های عابر پیاده جدید عبور و مرور شهروندان به ویژه افراد سالمند، معلولان، ویلچری ها و مادران همراه با کالسکه بهتر و راحت‌تر می شود.

کد خبر 846898 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهردارى تهران تهران عابر پیاده

دیگر خبرها

  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • انواع درب ساختمان
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟