Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:17:48 GMT

بادامچیان: موتلفه باید یک حزب در خدمت حکومت باشد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۰۸۷۶

بادامچیان: موتلفه باید یک حزب در خدمت حکومت باشد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه باید با چابکی از یک حزب جاری به یک حزب در خدمت حکومت تبدیل شود و در خدمت مردم و ولی فقیه باشد. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های حزب با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدنبی حبیبی اظهار کرد: آن مرحوم کار در موتلفه اسلامی را یک کار مقدس می‌دانست و به کاری که انجام می‌داد اعتقاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی همچون مرحوم حبیبی نمی‌خواست دبیرکل باشد تا پستی بگیرد بلکه می‌خواست در خدمت دین و ولایت باشد.

وی افزود: وقتی مرحوم محمدنبی حبیبی از دنیا رفت از داخل و خارج کشور تجلیلهایی ارزنده و بزرگی از ایشان انجام گرفت.

بادامچیان: ناکارآمدی دولت پای اصلاح طلبان استبادامچیان: آمریکا خود حامی گروه‌های تروریستی استپیام تبریک بادامچیان و آیت‌الله فاضل به سرلشکر سلامی

بادامچیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: موتلفه اسلامی افتخار دارد که در گام اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها وظایف و اقدامات بزرگی انجام داده است. در گام دوم انقلاب هم باید پیش‌رو و از همه جلوتر باشیم. 

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری در مرحله دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست ها نیز قطعاً نابود خواهند شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: موتلفه باید با چابکی از یک حزب جاری به یک حزب در خدمت حکومت تبدیل شود و در خدمت مردم و ولی فقیه باشد.

وی ادامه داد: حزب موتلفه در ماجرای سیل اخیر با همت بسیج و اتحادیه‌های اصناف کارها و خدمات ارزنده‌ای برای امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان کرد.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بادامچیان حزب موتلفه اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بادامچیان حزب موتلفه اسلامی بادامچیان حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی