Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه  با بیان اینکه این محموله عصر دیروز (پنجشنبه) بارگیری و ارسال شد، گفت: این محموله شامل پنج هزار و ۵۱۶ قلم شامل کتاب، انواع اسباب بازی و لوازم التحریر، البسه و پتو و مواد شوینده بود که به استان خوزستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: استان کرمانشاه که در فروردین ماه به عنوان پیشرو در این فعالیت خیرخواهانه و بشردوستانه، اولین کاروان «بهار مهربانی» کشور را به مناطق سیل زده ارسال نمود، روز گذشته نیز به همت کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دومین محموله هدایا و کمک‌های فرهنگی شامل اسباب بازی، نوشت افزار، کتاب، لباس، وسایل بهداشتی و سایر اقلام را به مناطق سیل زده ارسال کرد.

خونسار در ادامه گفت: در این ایام اداره کل کتابخانه‌های عمومی، کتابداران و کتابخانه‌های سیار خود را به مناطق سیل زده با هدف حضور در کمپ‌های محل استقرار هموطنان و اجرای برنامه‌های مختلفی، چون قصه‌گویی، مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه‌های سرگرمی به این مناطق ارسال کرد تا بتواند با اجرای این برنامه‌ها کودکان و نوجوانان این مناطق را کمی شاد کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان گفت: همکاران ما در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان این آمادگی را دارند تا هدایای فرهنگی خود را از قبیل کتاب، اسباب بازی (نو یا در حد نو) از مردم کرمانشاه که همواره در کمک رسانی پیش قدم بوده‌اید دریافت نمایند و به مناطق سیل زده ارسال نماید.

وی با بیان اینکه ما در زلزله  تجربه  این شرایط را داشتیم گفت: با توجه به وضعیت روحی کودکان در زلزله  توانستیم 500 برنامه فرهنگی اجرا کنیم و همین تجربیات باعث شد تا استان های دیگر در مناطق سیل زده هم از این تجربیات استفاده کنند.

وی افزود: هیچ چیز زیباتر از لبخند یک کودک نیست و تمام تلاش ما و همکارانمان این است که بتوانیم لبخند را بر چهره کودکان بنشانیم و شرایط سخت را برایشان آسانتر کنیم.

انتهای  پیام/ز


ارسال دومین محموله هدایا و کمک‌های فرهنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود