Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت: کارگران همراه در کنار ملت بودند و علیرغم سعی و تلاش دشمنان که می‌خواستند در صفوف ملت رخنه کنند، آن‌ها در کنار ملت بودند و باحداقل‌ها قناعت کردند و هیچ گاه اجازه ندادند رخنه درصفوف ملت از طریق این طبقه ایجاد شود و این رشد و بالندگی در طبقه کارگر قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان با رهبر انقلاب در چهارشنبه هفته گذشته تصریح کرد: رهبر به فرهنگ کار و اصل کار به عنوان یک اقدام فرهنگی اشاره کرده  و فرمودند باید در این زمینه تلاش بیشتر کنیم و از آنجایی که امسال سال رونق تولید است و قوام تولید به وجود کارگر وابسته است ما باید ارزش کار را بیشتر بگوییم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی شریعتمداری هفته کار و کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند