Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:25:39 GMT

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۴۲۰

ساعت 24- فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای طرح روان‌سازی ترافیک گفت: جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: با توجه به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان محدودیت‌های ترافیکی برای روان‌سازی بعضی محورهای استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز جمعه 6 اردیبهشت از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همین روز از مرزن آباد به کرج نیز ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ وکامیونت‌ها باستثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 24 امروز جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: رانندگان هنگام تردد ضمن رعایت قوانین، با صبر و شکیبایی تردد کنند تا با خاطره‌ای خوش مازندران را به مقصد شهر خود ترک کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران