Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش «پارسینه» به نقل از رکنا، چهارشنبه شب، چهارم اردیبشهت ماه بود که از یک ساختمان در خیابان کامرانیه جنوبی صدای شلیک گلوله به گوش رسید.

پس از حضور ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در پارکینگ ساختمان مشخص شد که مرد ۴۱ ساله از ناحیه سر، کمر و ران پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و هشت پوکه گلوله از محل حادثه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران پلیس از دختر جوان که در پی این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند تحقیقات خود را آغاز کردند که وی در توضیحات خود مدعی شد زمانی که در حال پیاده شدن از خودرو بودند، مرد ناشناسی از پشت به آن‌ها شلیک کرد.

در ادامه وکیل و دختر جوان به بیمارستان نیکان منتقل شدند، این در حالی بود ماموران پلیس متوجه شدند دوربین‌های مداربسته پارکینگ محل حادثه خراب بوده ولحظه حمله خونین مرد ناشناس در آن ثبت نشده است.
شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز با تایید این خبر گفت: شب گذشته در ساعت ۲۲:۳۰ وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان کامرانیه به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در گزارش اولیه عنوان شده بود که فرد مجروح وکیل دادگستری است خود بنده به همراه بازپرس در محل حادثه حضور یافتم.

شهریاری گفت: با حضور در محل وقوع حادثه دریافتیم یک نفر مهاجم به فردی به نام حمید حاجیان وکیل پایه یک دادگستری و یک زن همراه وی تعداد زیادی گلوله شلیک کرده است.   سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: مشخص شد فرد مضروب دچار مرگ مغزی شده و فوت کرده است.
شهریاری گفت: برخی از افراد و همکاران وی مدعی شدند که حاجیان در یکسری پرونده مفاسد اقتصادی وکیل بوده است، اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است و صحت و سقم آن مشخص نیست.

وی افزود: هنوز علت و انگیزه مهاجم یا مهاجمان مشخص نشده است و دستورات لازم برای شناسایی این افراد صادر شده است.

در حالی حمید حاجیان هدف یک حمله مسلحانه واقع شده است که حسین هدایتی، متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت حمایت‌های مالی از برخی از باشگاه‌های فوتبال مشهور شده است در پنجمین جلسه دادگاه خود و در دفاعیات خود گفته بود: به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند؛ شاید فرار آقای یقینی نیز دست ایشان باشد.

با این حال مدیر خراسانی وکیل حسین هدایتی گفته است که هیچ ارتباطی بین قتل حاجیان و هدایتی وجود ندارد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وکیل قتل حسین هدایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم

ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه از سال ۹۹ به بعد هر فردی قبری بخرد، تا زمانی که دفن شود، به ازای آن باید سالانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پرداخت کند، به ایسنا گفت: بالاترین قیمت قبر یک طبقه در قطعه یک باغ رضوان ۵۰ میلیون تومان و کمترین هزینه مربوط به قطعات ۸۰ و ۹۰ این آرامستان و سه میلیون تومان است درحالی که آماده‌سازی هر قبر حدود ۲۰ میلیون تومان برای سازمان آرامستان‌ها هزینه دارد و در حقیقت سوبسید داده می‌شود.

علی حاجیان ۱۸ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه، به‌مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان اصفهان، با بیان اینکه سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد، اظهار کرد: کفن و دفن تنها وظیفه سازمان نیست و وظایف زیست محیطی نیز بر عهده دارد، توسعه و هوشمندسازی یکی از شش محور و هدف ترسیم شده است که سازمان باغ رضوان در کشور نمونه است، مهم‌ترین سازمان شهرداری برای خدمت رسانی به مردم اصفهان محسوب می‌شویم و انجام مسائل دینی و شرعیات مردم را عهده‌دار هستیم. ‌

وی با تاکید بر اینکه، سال گذشته ۵۵ درصد فوت شدگان را آقایان و ۴۵ آن‌ها را بانوان تشکیل دادند، افزود: امسال نیز بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ۲۱۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که توسط خود سازمان جذب و هزینه می‌شود و شماره تلفن ۱۵۳۰ برای اطلاع یافتن از فرایند دفن اموات به کمک شهروندان است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از ساخت منبع ۵۵ هزار متر مکعبی در باغ رضوان به اندازه ۸۲ درصد کل ظرفیت آب شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این طرح طی دو ماه و نیم اجرایی شده است. همچنین پروژه استحصال آب‌های سطحی را در دستور داریم، چرا که باران‌های اخیر که داشتیم همه آب‌های باران در باغ رضوان با اختلاف شیب ۶ درجه جذب استخر شد که در این راستا کانالی ایجاد می‌شود تا همه آب باران جذب آن و به منبع ارسال شود.

وی تصریح کرد: باغ رضوان سالانه ۱۲۰۰ کیلووات استفاده برق دارد که از طریق نصب پنل‌های خورشیدی تولید برق می‌کند، ۵۵۰ کیلووات تولید برق را در خرداد رقم می‌زند که در این راستا ۴۵ مصرف برق سازمان را خودمان تولید می‌کنیم.

حاجیان با بیان اینکه بحران‌هایی همچون کرونا و سیل و زلزله بیانگر آن است که باغ رضوان باید خودکفا باشد، خاطرنشان کرد: حدود ۵۴۰ k ظرفیت دیزل ژنراتور باغ رضوان است که اگر برق مجموع قطع شود می‌تواند تأمین برق کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت قبور در سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان مشخص است و برای دسترسی به قبور مسیریاب را در اختیار شهروندان قرار دادیم، گفت: بالاترین قیمت قبر یک طبقه در قطعه یک باغ رضوان ۵۰ میلیون تومان و کمترین هزینه مربوط به قطعات ۸۰ و ۹۰ این آرامستان و سه میلیون تومان است درحالی که آماده‌سازی هر قبر حدود ۲۰ میلیون تومان برای سازمان آرامستان‌ها هزینه دارد و در حقیقت سوبسید داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: خدمات تغسیل در باغ رضوان سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، آرامستان‌های محلی یک میلیون و ۴۵۰ هزار و برای افرادی که در بقاع متبرکه دفن می‌کنند هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وی درخصوص وجود سگ‌های ولگرد در آرامستان باغ رضوان، گفت: علت این معضل وجود سایت نگهداری حیوانات است که در کنار باغ رضوان ساختند و حتی شب به شب از شهرهای اطراف اصفهان برای اینکه هزینه نگهداری حیوانات بالاست، آنها را به این محل آورده و در سایت رها می‌کنند.

حاجیان افزود: گاهی حتی افراد به این سگ‌ها در باغ رضوان غذا می‌دهند، وجود سگ‌های ولگرد در باغ رضوان معضلی بزرگ و خطرناک است و طی روزهای آینده این مهم را از طریق معاونت خدمات شهری پیگیری خواهیم کرد.

حاجیان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر ممنوعیت استفاده تصاویر بانوان فوت‌شده، گفت: عکس بانوان با رعایت چارچوب‌ها نصب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مصرف شیر و لبنیات و پاسخ به چند ابهام
  • چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم
  • (ویدئو) بیماری‌های خاموش، اما کشنده!
  • بیماری‌های خاموش اما کشنده! (فیلم)
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است