Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، استفتاء آیت‌الله مکارم شیرازی و صحبت‌های اروز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران، مسئله «بخت‌آزمایی» و کسب درآمدهای خاص برخی از اپلیکیشن‌ها و مسابقات تلویزیونی کار را به شورای نظارت بر صداوسیما کشاند. قرار است در جلسه بعدی این شورا، این موضوع مورد بررسی جدی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: بارها گفته‌ام که درآمدهای مالی صداوسیما باید شفاف شوند. این ستاره‌ مربع‌ها چه سرمنزلی دارند و نحوه درآمدشان چگونه است و این جوایز میلیونی چگونه بدست می‌آید؟ این‌ها همیشه ابهاماتی بوده که منتظر هستیم مسئولین ذیربط به این سوالات و ابهامات پاسخ بدهند. بایستی خیلی جدی‌تر از گذشته پیگیر گزارش‌هایی از سازمان صداوسیما خصوصاً بازرگانی سازمان باشیم.

بیشتر بخوانید

پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتایی در مورد قماربودن برنامه «برنده‌باش» + سند

تأکید آیت‌الله مکارم‌شیرازی درباره قمار بودن برخی مسابقات تلویزیونی

مسابقه‌‌هایی که روی آنتن تلویزیون بخت‌آزمایی را ترویج می‌کنند!

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتایی درباره یک مسابقه تلویزیونی پاسخ داده‌اند که کسانی که در این نوع مسابقات شبیه به بخت‌آزمایی شرکت می‌کنند کار حرامی انجام داده‌اند و مالک آن جوایز نیستند. امروز هم مقام معظم رهبری در خصوص کسب درآمد نامشروع عده‌ای صحبت کردند که عده‌ای بدون تلاش و زحمت درآمدهای اتفاقی برایشان حاصل بشود قطعاً اگر این سرمنشایی در رسانه‌‌ای مثل صداوسیما باشد باید مورد بررسی و تحقیق جدی قرار بگیرد و البته باید این روند سریع‌ترمتوقف شود. تبعاً شورای نظارت در این موضوع ورود جدی خواهد داشت و این روند را قطعاً پیگیری می‌کند ان‌شاالله نتیجه تصمیم‌گیری‌هایش را هم اعلام خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید

احسان قاضی‌زاده هاشمی: درآمدهای تبلیغاتی تلویزیون باید شفاف شود

وی در پاسخ به این سوال که این روند سریع‌تر متوقف شود به معنای این است که برخی از مسابقات تلویزیونی متوقف خواهند شد، تأکید کرد: آیا این منشأ درآمد صرف تبلیغات است یا اینکه کسب پول برای ایجاد یک درآمد ویژه در فضای اپلیکیشن مربوط به برخی از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی است. البته برخی از اپلیکیشن‌ها هم هستند در عرصه‌های دیگر فرهنگی جامعه کار می‌کنند و تبلیغات آن‌ها در صداوسیما پخش می‌شود. در هر دو حالت به نظرمن باید صداوسیما راجع به آن یک تصمیم عاجل و جدی بگیرد که در فضای کشور این نوع اتفاقات، تکرار نشود. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان