Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:51:05 GMT

حیدری: نباید هیات ها را تا 4 سال دیگر فراموش کنیم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۶۷۳

حیدری: نباید هیات ها را تا 4 سال دیگر فراموش کنیم

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی گفت: لیگ کشتی می تواند بخشی از هزینه های فدراسیون را تامین کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حیدری که در سال های اخیر در چند مقطع با فدراسیون کشتی همکاری داشت، این روزها به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات فدراسیون حاضر شده است. او در کنار علیرضا دبیر در برنامه ورزش و مردم شرکت کرد و صحبت هایی را درباره وضعیت فعلی کشتی و برنامه هایش برای اداره این فدراسیون انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حیدری که چند بار روی نقاط مشترک صحبت های خودش و دبیر تاکید کرد، درباره درآمدزایی در فدراسیون گفت: ما یک بودجه از کمیته المپیک و یک بودجه از وزارت ورزش داریم. خودمان هم باید درآمدزایی داشته باشیم. امروزه در بحران هستیم. باید هزینه هایمان را مدیریت کنیم. بحث من روی کنترل هزینه، منابع انسانی، فنی و... است. هدف های ما مشخص است. در سال های اخیر روی بخش های پایه ما خیلی کار نشده بود و الان نیاز به کار دارد.


وی افزود: همیشه می گویند مدیران دولتی مدیر هزینه هستند، البته اگر همان بودجه دولتی را هم به درستی هزینه کنند، دستشان را می بوسیم. ما در بخش خصوصی یاد گرفتیم، چه‌طور روی پای خودمان بایستیم. دلار 14 هزار تومانی را دیدیم و پشت در اتاق خیلی ها ایستادیم. 


قهرمان سابق کشتی جهان عنوان کرد: ما امروز آمدیم تا تعاملی در جامعه کشتی ایجاد کنیم که فضای خوبی برای پیشرفت این رشته به وجود بیاید. همین الان احیای لیگ کشتی یکی از اولویت هاست. من به عنوان کسی که کار اقتصادی می کنم، حاضر نیستم برای لیگ کشتی یک شبه 2 میلیارد تومان پول بدهم. لیگ کشتی می تواند بخشی از هزینه های فدراسیون را تامین کند. البته مربی تیم ملی که با فدراسیون قرارداد دارد، پولش را جداگانه می گیرد.  

 


حیدری در ادامه با اشاره به عدم تعامل در جامعه کشتی گفت: آن نیروهایی که از کشتی ما جدا شدند و جذب سیاست و بازار کار شدند، به دلیل رویکرد غلطی بود که فدراسیون در نظر گرفت. من هم خواستم در کشتی باشم، حتی بدون دعوت! امروز احساس می کنم پتانسیل این را دارم که بتوانم رییس فدراسیون باشم. ما ائتلاف روی انتخابات و فدراسیون نمی کنیم، بلکه ائتلاف روی کار می کنیم. 


وی همچنین درباره کادرفنی تیم های ملی اظهار داشت: من اگر بیایم، از ظرفیت های موجود در کادرفنی استفاده می کنم. اگر کسی در چارچوب باشد و در خردجمعی قرار بگیرد کارش را ادامه می دهد. یکی از وظیفه های سرمربی تیم ملی این است که کاپیتان تیم را مشخص کند تا به تدریج کارهای فنی را یاد بگیرد. 


کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: حذف شورای فنی درست نیست، اما حضور فرمایشی آنها هم درست نیست. ما باید خط و مرزی برای اعضای شورا مشخص کنیم تا تداخلی با نیروهای فنی ما نداشته باشند. 


وی ادامه داد: استان ها رای می دهند، اما نباید تا 4 سال دیگر که دوباره می خواهند رای دهند، فراموش شوند رییس هیات استان در واقع رییس فدراسیون کشتی در آن استان است. رییس هیات می تواند در رده های بالا هم کار کند. 


حیدری در پایان درباره کرسی های بین المللی گفت: ما الان ریاست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را داریم. باید این را حفظ کنیم و در سایر رشته ها نیز باید همینطور عمل کنیم.

علیرضا حیدری کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا حیدری کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد