Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@05:31:47 GMT

بازداشت 52 متخلف ارزی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۶۷۴

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: پارسال 52 نفر در قالب خرید و فروش دلار در بازار غیررسمی، دلالی و فروش ارز در واحدهای صنفی متخلف این استان شناسایی و دستگیر شدند. آفتاب‌‌نیوز : رسول فرزادفر در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد متخلف ارزی 39 نفر توسط نیروی انتظامی و 13 نفر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 736 هزار و 645 دلار، 143 هزار و 355 یورو، 94 میلیون و 700 هزار دینار عراق، 115 هزار دینار کویت، 215 هزار و 750 ریال عربستان، شش میلیون و 700 هزار درهم امارات، 72 هزار و 990 روپیه عربستان، 598 هزار لیر لبنان بیشترین ارزهای قاچاق کشف شده طی پارسال در خراسان رضوی بود.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: کشف ارز قاچاق و دستگیری افراد متخلف در این زمینه طی پارسال نسبت به سال پیشتر افزایش قابل توجهی داشت و دلیل اصلی آن تفاوت ارزشی بین ریال ایران با ارزش برخی ارزها مانند دلار بوده است.
وی افزود: سال 1396 فقط چند پرونده به صورت شبکه ای مرتبط با خرید و فروش غیرقانونی ارز یا قاچاق ارز در خراسان رضوی کشف شده بود اما ممنوعیت خرید و فروش ارز در سطح عرضه یا بازار غیررسمی و قوانین و دستوالعملهای جدیدی که مبارزه با قاچاق ارز را جدیتر می کند در سال 1397 باعث شد میزان کشفیات ارز قاچاق و دستگیری افراد مرتبط با آن افزایش یابد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خراسان رضوی خرید و فروش دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟