Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@18:53:43 GMT

فروش ۱۳۰ میلیارد ریالی فروش کتاب در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۶۹۷

فروش ۱۳۰ میلیارد ریالی فروش کتاب در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ایوب دهقان‌کار، سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با ارائه گزارش دو روز گذشته نمایشگاه گفت: بر اساس گزارش بانک عامل، در دو روز نخست نمایشگاه ۱۳۰ میلیارد ریال فروش داشته که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه به تراکنش‌های انجام شده در این مدت اشاره کرد و افزود: تا پایان روز دوم ۲۵۰ هزار تراکنش وجود داشته که این رقم نیز ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از فروش نقدی آماری در دست نداریم.

دهقانکار در ادامه با اشاره به اختلال در دستگاه‌های کارتخوان در روز‌های گذشته گفت: متأسفانه با قطعی ناخواسته اینترنت در دستگاه‌های پوز اختلال به وجود آمد و این موضوع در خرید هم اثرگذار بود و خوشبختانه تا امروز، گزارشی مبنی بر قطعی یا اختلال در اینترنت یا دستاگاه‌های پوز را نداشتیم.

وی با اشاره به اعتراض و گلایه ناشران از سامانه فروش متمرکز بیان کرد: اینگونه نبود که این سیستم از ابتدا در نمایشگاه تست شود، بلکه ما این سیستم را در چند نمایشگاه استانی تست کرده بودیم. قبل از استقرار ناشران در مصلی نیز با ۱۰۰ سیستم این سامانه را تست کردیم و مشکلی در این زمینه وجود نداشت و در حال حاضر نیز مشکلی در رابطه با فعالیت این سامانه وجود ندارد.

وی افزود: طبیعی است که یک سیستم در ابتدای فعالیت خود با مشکلاتی مواجه باشد؛ اما گروهی به صورت دائمی این سیستم را کنترل می‌کنند تا در صورت بروز مشکل، آن را رفع کنند.

دهقا‌نکار در ادامه استفاده خریداران از کارت ملی هوشمند را از نقطه قوت این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده این موضوع گسترش بیشتری داشته باشد؛ چرا که در دو روز نخست ۲۵ هزار تراکنش از این طریق انجام شده است و از سوی دیگر امسال برای نخستین بار از NFC استفاده شد که این امر هم گام مثبتی بود و در دو روز اول، هزار تراکنش خرید کتاب به این روش انجام شده است.

سخنگوی نمایشگاه کتاب با اشاره به آمار تخلفات در نمایشگاه گفت: سیاست ما در این دوره از نمایشگاه این است که به صورت شورای حل اختلاف، مشکل را حل کنیم و از بروز تخلفات جلوگیری کنیم و در صورت بروز تخلف، تذکر شفاهی به ناشر داده می‌شود و چنانچه مسئله حل نشود، پرونده تخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات ارجاع می‌شود. از این رو اولین جلسه این هیئت فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سخنگوی نمایشگاه کتاب فروش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن