Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:05:49 GMT

امام جمعه سمنان: ملت در قبال دسیسه های دشمن سکوت نمی کند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۸۵۴

امام جمعه سمنان: ملت در قبال دسیسه های دشمن سکوت نمی کند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی سکوت نخواهد کرد و پای آرمان های انقلاب ایستاده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: مردم ایران قدر رهبری را می دانند و رهبر نیز قدر مردم را می دانند و ملت ایران در برابر ستم استکبار جهانی مقابله به مثل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری، ادامه داد: ایران به هر میزان که بخواهد نفت تولید و صادر می کند و اگر روزی لازم باشد تنگه هرمز را بسته و راه انتقال نفت را به روی جهانیان می بندد.
امام جمعه سمنان با اشاره به روز کار و کارگر گفت: کارگران سربازان و زمینه ساز رونق تولید هستند، کار کارگران به مانند جهاد در راه خدا و ارزشمند است.
شاهچراغی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار(ع) گفت: مزد کارگر را به موقع پرداخت کنید.
وی با اشاره به روز معلم در هفته پیش رو گفت: معلمان امانتداران بزرگ کشور هستند چرا که دانش آموزان به عنوان آینده سازان مملکت امانتی در دست معلمان هستند.
امام جمعه سمنان ابراز داشت: معلمان در تعلیم و تربیت درست دانش آموزان بیش از پیش تلاش کنند.
امام جمعه سمنان با اشاره به روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در هفته آینده گفت: فلسفه تشکیل شورا خدمت به مردم است، شوراها بیش از پیش برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
وی با اشاره به دهه غبارروبی مساجد گفت: مسجد خانه دوم مسلمانان است و باید تمیز باشد و نظافت آن رعایت شود، جوانان در مسجدها حضور پر رنگ داشته باشند، به جوانان در مسجدها مسولیت داده شود و از ظرفیت این قشر موثر جامعه به خوبی استفاده شود.
وی با اشاره فرموده رهبری اضافه کرد: مسجدها سنگر است و همواره زنان و مردان و تمام اقشار مختلف جامعه با هر سن و سالی در مسجدها حضور پررنگ داشته باشند.
وی با بیان این که یاد خدا آرام بخش قلب هاست، افزود: نماز خواندن مصداق واقعی یاد خدا بودن و عامل رسیدن به آرامش و کمال است.
شاهچراغی گفت: در جامعه بی نمازی وجود دارد، اما اگر افراد از فایده های نمازخواندن مطلع شوند به طور حتم نمازخوان می شوند.
امام جمعه سمنان با بیان این که آخرت فیلمی از دنیاست، یادآور شد: فردی که خدا و ائمه اطهار(ع) را در دنیا کنار بگذارد در آخرت کور محشور می شود.
7342/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه مقابله با استكبار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید