Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:42:17 GMT

نابغه تنیس روی میز همدان مسافر لیگ ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۱۹۷۰

نابغه تنیس روی میز همدان مسافر لیگ ترکیه شد

همدان- ایرنا- نائب رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: نابغه تنیس روی میز بانوان این استان به لیگ برتر ترکیه عزیمت می کند.

زهره ابوطالبیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیما صفایی از نخبه های تنیس روی میز رده پایه کشور قرار است در مرحله دوم پلی اف لیگ برتر ترکیه به میدان برود.
وی اضافه کرد: با نظر دکتر حمیده ایرانمنش مربی تیم‌ ملی بانوان ، سه ورزشکار از 13 تا 16 اردیبهشت ماه جاری به مرحله دوم پلی اف لیگ برتر ترکیه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوطالبیان بیان کرد: ندا شهسواری ، مهشید اشتری و شیما صفایی ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات هستند.
نائب رییس هیات تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: شیما صفایی فروردین ماه امسال نیز در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر ترکیه حضور داشت.
وی افزود: صفایی پس از حضور در مسابقات کشور ترکیه ، برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، آماده خواهد شد.
ابوطالبیان یادآور شد: این مسابقات برای گزینش نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 آسیا در اندونزی برگزار می شود و صفایی شانس بالایی برای آسیایی شدن دارد.
نابغه تنیس روی میز همدان در سال های اخیر مدارج پیشرفت را مرحله به مرحله طی کرده اند و حالا با تجربه کافی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی، مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می شود.
همدان بیش از 500 ورزشکار تنیس روی میز دارد.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس روي ميز اعزام به تركيه ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر