Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:50:27 GMT

سعید نوراللهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۱۲۲

سعید نوراللهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

الناز وفایی از اقوام سعید نورالله‌ی از بازیگران سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام خبر فوت این هنرمند عنوان کرد: سعید نورالله‌ی حوالی ساعت ۵ صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون فوت کرد و در حال حاضر مراسم خاکسپاری وی در حال انجام است.

وی افزود: پیکر او در قطعه هنرمندان دفن نمی‌شود چراکه به خانوده ایشان اعلام شد برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان باید نامه نگاری شود و این کار حدود ۲، ۳ روز طول می‌کشد به همین دلیل خانواده وی رضایت ندادند و گفتند دوست دارند زودتر پیکر سعید نورالله‌ی دفن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نورالله‌ی در آثاری همچون فیلم سینمایی «مارمولک»، سریال تلویزیونی «متهم گریخت»، فیلم سینمایی «لیلی با من است» و … به ایفای نقش پرداخته بود.

خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

کد خبر 4600615 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: درگذشت چهره ها قطعه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات

به گزارش ورزش سه، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد که در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت تا الوحده با توجه به اینکه در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
احمد نوراللهی در بازی امشب تیمش ۶۲ لمس توپ و آمار ۸۹ درصد پاس صحیح را به جا گذاشت و حتی یک مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیکش به تیرک دروازه برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب نوراللهی در شب تساوی تیمش، از بهترین بازیکنان الوحده باشد.

البته در نهایت هم آندریاس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد که البته از نگاه آماری هم وضعیت خوبی داشت و با عملکردش در میانه زمین، نمره ۸ گرفت که بالاترین نمره اینیستا در این فصل بوده است.
او پس از روزهای خوبی که با در اواسط فصل داشت، در هفته‌های آخر دچار تزلزل شده و به نظر می‌رسد این افت با نتایج الوحده رابطه مستقیم دارد که آنها اکنون از رتبه‌های بالایی به کلی فاصله گرفتند.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد