Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر – ایرنا – امام‌جمعهٔ نوشهر گفت : آمریکا می‌خواهد با قلدرمآبی کارش را پیش ببرد و به مردم فشار بیاورد تا مردم از نظام و انقلاب دست بردارند ولی باید گفت چنین توانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: آمریکا فاقد ابزارهای لازم برای عملی کردن نیت شوم خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد : همزمان با سخنان مقامات آمریکا بر ضد ایران، سفر نخست‌وزیر پاکستان به ایران پیش آمد و او پس از سفر به مشهد و زیارت، با مقامات ایران دیدار و بر نقش مهم ایران تأکید کرد.
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به تلاش آمریکا برای صفر کردن صادرات نفت ایران ادامه داد : عربستان می‌خواست نفتش را از خلیج عدن لوله‌کشی کند تا احتیاجی به خلیج‌فارس نداشته باشد ولی نتوانست.
مشایخ اظهار داشت : آنان احتیاج به خلیج ‌فارس دارند و امنیت آن‌هم به دست ایران است و اگر قرار است امن باشد اول برای ایران است و اگر امن نباشد برای هیچ کشوری امن نخواهد بود.
وی گفت : در حقیقت بحث اصلی، بحث روانی است و می‌خواهند توی دل ملت ما را خالی کنند ولی سردار سلامی که به‌تازگی فرمانده سپاه شد استاد جنگ روانی است و پاسخ آنان را می‌دهیم.
امام‌جمعه نوشهر بیان کرد : مردم ایران صبغه دینی و بنیه مذهبی دارند و دشمنان می‌خواهند ایمان مردم و نهاد خانواده را خراب کنند ولی در مقابل، ما باید نقاط ضعف خود را از بین ببریم؛ برای مثال رهبر 30 سال قبل گفته بود نفت باید از بودجه کشور حذف شود‌ تا آنان نتوانند به ما فشار بیاورند.
او یادآور شد: نکته دیگر اینکه از ظرفیت‌های درون خودمان باید بیشتر استفاده کنیم؛ همان‌طور که یک زمان تحریم بنزین پیش آمد و آن را حل کردیم و زمانی دیگر دشمنان با سوخت 20 درصدی مخالفت کردند که خودمان به آن دست یافتیم.
امام‌جمعه نوشهر تأکید کرد: باید بدانیم که با جهاد و مقاومت و ناامید نشدن موفق می‌شویم.
مشایخ، اقدام اخیر حکومت آل‌سعود عربستان را در اعدام 37 نفر محکوم کرد و با بیان اینکه در بین اعدام‌شدگان، دانش‌آموزان هم بودند، آن را نشانه‌ای دیگر از جنایتکار بودن رژیم عربستان برشمرد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته کار و کارگر از مسؤولان عالی‌رتبه و استانی خواست به زندگی کارگران بیشتر توجه کنند.
7517/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه خطبه ها نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام