Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: کمبود درآمد این قشر زحمتکش جامعه در حالی است که بیشتر آنان هنوز معوقات حقوقشان را نیز دریافت نکرده اند که امیدواریم مسوولان و کارفرمایان درک بیشتری نسبت به این اوضاع داشته باشند.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی کارگران مجبور به حذف هزینه های بهداشت، سلامت، تفریح و آموزش از سبد خانوارهای خود شده اند که این امر علاوه بر مشکلات اقتصادی منجر به بروز لطمه های اجتماعی متعددی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توصیه های دین مبین اسلام نسبت به پرداخت بموقع حقوق کارگران بیان کرد: کارگران از جمله اقشار ضعیف جامعه هستند که پس اندازی برای تامین معیشت خود ندارند و در همین رابطه مسوولان وظیفه دارند حقوق این قشر را در زمان تعیین شده پرداخت کنند.
امام جمعه مهاباد، اعدام 37 نفر از مخالفان رژیم آل سعود در عربستان سعودی را محکوم کرد و گفت: زندان، شکنجه و اعدام هرگز باعث نجات حکومت های ظالم نخواهد شد و این اقدام تنها کارنامه رژیم سعودی را سیاهتر از گذشته خواهد کرد.
وی همچنین با تاکید بر نظارت دستگاه های مرتبط بر نحوه خصوصی سازی و واگذاری شرکت ها افزود: خصوصی سازی به عنوان یکی از راه های برون رفت از اقتصاد دولتی و افزایش بهره وری بنگاه ها و دستیابی به توسعه اقتصادی مطرح بوده اما اکنون تجربه واگذاری ها نشان می دهد که مشکلات، چالش ها و موانع زیادی در راه تحقق درست این سیاست وجود دارد.
ماموستا امامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: سپاه میراث گرانقدر و ثمره مبارک انقلاب اسلامی است که امیدواریم این انتصاب منشا خیر و برکت برای کشورمان باشد.
به گزارش ایرنا در حاشیه برگزاری نماز جمعه، به مناسبت هفته سلامت با حضور اکیپ پزشکی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خدمات رایگان بهداشتی از جمله تست قند و فشار خون به نمازگزاران ارایه شد.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه حقوق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبکه بهداشت و درمان صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب