Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم امروز، 6 اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به مناسبت هفته سلامت،‌ به اهمیت سلامت در متون دینی و لزوم مراقبت انسان از سلامت جسمی و روحی خود پرداخت و اظهار کرد:‌ سلامتی و برخورداری از جسم سالم نعمتی است که هم برای کمالات دنیوی و هم برای کسب فیوضات معنوی و بندگی مورد نیاز انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تغذیه نامناسب و غذاهای ناسالم را مهمترین عامل تهدید سلامت انسان دانست و افزود: محصولات تراریخته و تغییر ژنتیک یافته و جایگزینی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با سبک زندگی غربی در خوراک و غذا از جمله برنامه‌های صهیونیسم بین‌الملل برای از بین بردن سلامت جامعه اسلامی ماست.

امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام جدید دولت آمریکا در تمدید نکردن معافیت تحریم فروش نفت ایران در آستانه سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: این یک اشتباه استراتژیک برای آمریکاست؛ چراکه دنیا به نفت ایران نیاز دارد و یقینا آمریکا نمی‌تواند مانع فروش نفت ایران شود و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «هر قدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم».

باقری ادامه داد: اقدام خصمانه آمریکا البته فرصت مناسبی برای کشور ما ایجاد می‌کند تا راه مطمئنی برای فروش مستقیم و بی‌واسطه نفت پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه رونق تولید در محصولات پتروشیمی ارزش افزوده بیشتری برای اقتصاد کشور کسب می‌کند، یادآور شد: باید اقتصاد خودمان را از خا‌م‌فروشی نفت و وابستگی به نفت نجات دهیم.

امام جمعه اسالم ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، کارگران را سرداران بی‌ادعای جنگ اقتصادی دانست و گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران رونق تولید و توسعه اقتصاد کشور را در گرو کار و تلاش جامعه دانستند. متاسفانه طبق آمارهای منتشر شده حدود 60 درصد مردم ایران فعالیت اقتصادی ندارند و عده‌ای هم فقط به دنبال پول‌های بادآورده هستند.

باقری روز شوراها را در نهم اردیبهشت‌ماه گرامی داشت و ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد:‌ انتخابات شوراها نماد مردم‌سالاری دینی حتی در کوچکترین تصمیم‌گیری‌های اجتماعی است و لذا افراد منتخب باید امانتدار رای مردم و پاسخگوی مطابات به‌حق آنان باشند.

وی اقدام ضد حقوق بشری عربستان سعودی در اعدام 37 نفر از جوانان طلبه و دانشجوی دینی این کشور را محکوم کرد و متذکر شد:‌ از این 37 نفر که به اتهام اقدام تروریستی اعدام شدند، 32 نفر شیعه بودند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه در کشور اسلامی ما شیعه و سنی در کنار هم از حقوق مساوی و برابر بهره‌مند هستند، اظهار کرد:‌ متاسفانه شیعیان کوچکترین حقی در کشور عربستان ندارند و عربستان سعودی با جنایت‌های خود روی دیکتاتورهای بزرگ تاریخ را سفید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن امام جمعه اسالم سبک زندگی غربی تراریخته برنامه صهیونیسم سلامت آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود