Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:39:27 GMT

تحریم نفتی ایران برای دشمنان کارساز نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۷۲۶

تحریم نفتی ایران برای دشمنان کارساز نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: دشمن با راه انداختن جنگ اقتصادی در تلاش برای اعمال فشارهای سخت اقتصادی است ولی باید بداند با همراهی و مردم و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب راه به جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد: رهایی از فشارها و همچنین ایجاد رونق اقتصادی با اقتصاد بدون نفت محقق شدنی است که براساس تأکیدهای رهبر انقلاب باید به این مهم توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی بوشهری ادامه داد: در این زمینه همچنین خرید کردن کالاهای ایرانی با هدف سرپا نگه داشتن کارخانه‌ها و ایجاد اشتغال از سوی مردم امری ضروری است.
وی تاکید کرد: هر کشوری برای رسیدن به رشد و پیشرفت باید در عرصه تولید و ایجاد اشتغال برنامه ریزی علمی، دانش بنیان و کار جهادی داشته باشد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شوراها گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی بوده و اعضای این نهاد مدنی باید براساس الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت و آبادانی محل خدمت خود را سرلوحه کارهای اصلی خود قرار دهند.
امام جمعه همچنین با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: جهانخواران از همان ابتدا به خلیج فارس چشم طمع داشتند و قریب ۷۰۰ سال است که استعمار همواره به خلیج فارس حمله و در تمامی این حمله‌ها با ایستادگی مردم مواجه شده است.
وی افزود: استعمار در طول تاریخ تاکنون با وجود مقاومت مردم بوشهر، هرمزگان و خوزستان در جنوب کشور موفق به دستیابی به این آبراهه استراتژیک و مهم نشده است.
وی بیان کرد: با همت مردم و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب خلیج فارس تا ابد خلیج فارس باقی می‌ماند و دشمن در این مسیر نیز راه به جایی نمی‌برد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر اظهار داشت: کارگران بعنوان آخرین حلقه تولید و اساس اقتصاد یک کشور نیازمند حمایت ویژه هستند.
وی افزود: در این زمینه مسئولان باید نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی، پرداخت به موقع حقوق و بیمه این قشر اهتمام جدی داشته باشند.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: جوانان بعنوان مهمترین سرمایه هر کشور محسوب و مسئولان در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال آنها تلاش کنند.

کد خبر 4600680

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند