Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:09:37 GMT

شهدا برترین معلمان تاریخ هستند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۸۱۲

شهدا برترین معلمان تاریخ هستند

امام جمعه خمین گفت: شهدا برترین معلمان تاریخ و الگوی تمام عیار جامعه بشری هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید«علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم افزود: معلم مظهر علم، ادب و آگاهی در جامعه و الگویی سازنده برای همه نسل ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استاد شهید مرتضی مطهری نماد علم و اخلاق در جامعه اسلامی و کتاب های ماندگار این استاد وارسته بهترین منبع آموزه های انسانی و دینی در جامعه است.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: پرورش اخلاق انسانی و تربیت نسل سازنده از مهمترین رسالت های معلمان است.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به هفته گرامیداشت کارگر گفت: کارگران در جامعه قابل ستایش هستند چراکه در سنگر اقتصاد و تولید به نظام و مردم خدمت می کنند.
وی تاکید کرد: رونق تولید یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی است و باید صادرات کالاهای مفید و قابل قبول به کشورهای همسایه افزایش یابد.
امام جمعه خمین با اشاره به هفته عقیدتی سپاه ادامه داد: حمله به سپاه پاسداران در ورود به دهه پنجم انقلاب، نشانه ضعف دشمنان و ترس آنان از اقتدار نظام اسلامی است.
وی گفت: دهه پایانی ماه شعبان دهه تکریم، عطرافشانی و آماده کردن مساجد برای اقامه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان است و مساجد به غیر از فضای پاک و معنوی به خادم مخلص، امام جماعت و حامی نیاز دارد.
خمین در جنوب استان مرکزی، 105 هزار نفر جمعیت دارد.
9930/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه شهدا خمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بهادرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در مراسمی از ۱۱۰ معلم دهستان بهادران تجلیل شد.حجت الاسلام حسینی زاده امام جمعه بهادران دراین مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسان‌های متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند. امام جمعه دهستان بهادران تجلیل از مقام معلم را تجلیل از دانایی و توانایی دانست و اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به دانش و توانمندی است. دانش آموزان با دانایی معلم دانا می‌شوند و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معلم استعدادهایشان شکوفا می‌شود و روح دانایی و توانایی در جامعه دمیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس