Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:10:23 GMT

برای جلب اعتماد منصوریان تمام تلاشم را می‌کنم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۲۸۸۰

برای جلب اعتماد منصوریان تمام تلاشم را می‌کنم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام تلاش را می‌کنم تا اعتماد علیرضا منصوریان را به دست آورد و آمادگی بازی بای تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را دارم.

معراج اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امیدوارم تیم ملی امید بتواند به مراحل بعدی مسابقات ورودی المپیک صعود کند، اظهار کرد: در بازی مقابل عراق با بدشانسی مواجه شدیم و موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق رو به روی ایران تحت‌فشار بود و ما مستحق پیروزی بودیم ... در کل عملکرد خوبی داشتم و تلاشم را انجام می‌دهم تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در رابطه با اتفاقات پیرامون تیم ملی امید و احتمال تغییر کادر فنی این تیم، گفت: اطلاعی از تغییرات در تیم ملی ندارم و هر چیزی که قسمت باشد اتفاق می‌افتد.

دروازه‌بان تیم فوتبال جوانان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند اعتماد علیرضا منصوریان را به دست آورد، تصریح کرد: هر تصمیمی که باشگاه بگیرد اطلاعت می‌کنم و به‌طور کلی آماده هستم تا برای تیم بزرگسالان بازی کنم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تیم ملی امید ازلحاظ تاکتیک مشکلی خاصی ندارد و هرکسی که بازی‌های تیم ملی امید را دیده است، نظر خوبی به این تیم دارد. تمام تمرکز ما برای صعود به المپیک است.

وی با شاره به اینکه آرزوی او در سال ۹۸ صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، گفت: امسال آرزو دارم که با تیم ملی امید به المپیک صعود کنیم و بتوانیم بعد از چند دهه ناکامی در المپیک حضور داشته باشیم. بازی در تیم ملی بزرگسالان و رفتن به یک تیم معتبر اروپایی هم از آرزوهای ورزشی‌ام است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن تیم ملی فوتبال سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است. - اخبار ورزشی -

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوهایی که تاکنون تیم ملی جوانان در مسیر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تاکنون 6 مرحله اردو را پشت سرگذاشته‌ایم و اردوی هفتم هم از روز گذشته (چهارشنبه) در لاهیجان آغاز شده است. در این مدت جوانان چندین مرحله مسابقه تجربه کردند که با مسابقات قهرمان کشوری جوانان در انزلی آغاز شد و مسابقات کشوری بزرگسالان و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی هدف‌دار در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین شرکت در جام شهید علی‌پناه جزو آن بود. اعتقاد راسخی داریم که خیلی زود نوجوانان و جوانان به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند و این قطعا به کشتی ما کمک می‌کند.

وی درباره اینکه آیا در این مسیر ملی‌پوشان شناسایی شده‌اند، گفت: در 6 مرحله اردوی قبلی به شناخت نسبتا خوبی از کشتی‌گیران جوان رسیدیم و با هماهنگی و حمایت فدراسیون قرار است در خرداد ماه هم کشتی‌گیران جوان را در دو جام تختی و جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به تعاملی که بین تیم‌های ملی کشتی آزاد وجود دارد، عنوان کرد: این تعامل با تیم ملی بزرگسالان کاملا برقرار است، باتوجه به نگاهی که از سمت فدراسیون وجود دارد، بین تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان هم تعامل خوبی ایجاد شده و نتیجه آن را در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دید. گاهی بچه‌های جوان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند و بعد مجدد به اردوی جوانان برمی‌گردند، این کاملا هماهنگ شده است.

غلامرضا محمدی همچنین درباره دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات نونهالان که بعد از سالها برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: با اکبر آقای فلاح صحبت کردم، او جزو خوب‌های کشتی ماست که چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی سرآمد است. سال‌های سال بدون چشمداشت و منت، در سالن کارگران کشتی‌گیران را تمرین داده و حاصل کارش را هم در کشتی تهران دیده‌ایم. همیشه پای کار بوده، چه کسی بهتر از اکبر فلاح که به عنوان کمیته فنی کنار ما باشد. من هم به عنوان یک بزرگتر از مشورتش استفاده خواهم کرد و هم نگاه فنی‌اش به ما کمک می‌کند. اینکه اکبر فلاح افتخار داد روزهای پنجشنبه و جمعه (امروز و فردا) در مسابقات نونهالان در خدمتش باشیم را به فال نیک می‌گیریم و این برای ما خیلی ارزشمند است. باید قدر آدم‌های بزرگ کشتی‌مان را بدانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو