Web Analytics Made Easy - Statcounter

رعیتی فرد با تاکید بر اهمیت گسترش رونق تولید در کشور گفت: در شرایط به وجود آمده دشمنان همواره در راستای ضربه زدن اقتصادی می کوشند و از این رو کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «علی حسین رعیتی فرد» امروز جمعه (6 اردیبهشت) در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد گفت: امروز خاکریز و جنگ ما در مراکز تولیدی و صنعتی و کارخانجات است که کارگران تلاش می کنند تا چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: امروز سربازان اصلی جنگ اقتصادی، کارگران هستند و بسیج در این زمینه یار و مددکار کارگران است و اقداماتی را بسیج انجام داد که امروز نیازش بیشتر احساس می شود.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن از همه ظرفیت ها استفاده می کند که مراکز ما را با تعطیلی و رکود مقابله کند اما امروز کارگران و تولید کنندگان با چنگ و دندان تلاش می کنند تا چرخ تولید متوقف نشود.

 

رعیتی فرد با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی گفت: توجه به این امر و کالای ایرانی امر مهمی است و در بسیج تلاش کردیم در رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی و اقداماتی در این راستا تلاش کنیم که این چرخ حمایت گسترش یابد.

 

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: با توجه به اینکه بر یک موضوع خام فروشی تکیه کردیم، پس اقتصاد ایران قابلیت تحریم دارد، با توجه به استفاده از ظرفیت های داخلی باید بکوشیم و اجازه به دشمن نداد.

 

وی گفت: برای رونق تولید باید کارها گسترش یابد و اصلاح نظام کسب و کار و بروکراسی این امر باید گسترش یابد و باید مسیر را برای سرمایه گذاران هموار کنیم تا بتوانند در این زمنیه تلاش کنند.

 

رعیتی فرد تاکید کرد: باید کمک کنیم تا دلالی از بین برود و به سمت تولید مولد برویم، باید تلاش شود تا مبارزه با فساد در این راستا انجام شود که با توجه به حضور رئیس قوه قضائیه جدید، امیدواریم این امر گسترش یابد.

 

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: برای رونق تولید باید دیپلماسی فعال را داشته باشیم و همت در این راستا را داشته باشیم که انتظار است وزارت امور خارجه در این عرصه اقدام شود.

 

وی ابراز داشت: بیش از 7 درصد معادن جهان در اختیار ایران است و این ظرفیت عظیمی است که می تواند ما را از تک محصولی و فروش نفت خارج کند و ما را از خام فروشی دور کند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل استان بوشهر کانون های مساجد مسجد مقدس جمکران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور سال رونق تولید تسهیلات رونق تولید رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی