Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو، در حالی که والریو ماستاندریا به عنوان بهترین کارگردان انتخاب شد، سها نیاستی از ایران نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

سها نیاستی بازیگر جوان فیلم «سال دوم دانشکده من» توانست در اولین تجربه بازیگری خود موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامی کورپلا لازیگر فنلاندی نیز برای بازی در فیلم «پوچ» ساخته آلکسی سالمنپرا به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

«اسرار رهبر» ساخته فرهت شاریپوف کارگردان قزاق به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

در این مراسم که دیشب پنجشنبه در مسکو برگزار شد «سیلور سن جورج» جایزه منتخب داوری به فیلم چینی «در جستجوی اکو» به کارگردانی ژانگ چی تعلق گرفت.

سیلور سن جورج بهترین کارگردانی نیز به والریو ماستاندریا کارگردان ایتالیایی برای «سواری» تعلق گرفت.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو که مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمایی روسیه است، از ۱۸ تا ۲۵ آوریل برگزار شد و ریاست هیأت داوران بخش اصلی این جشنواره را کیم کی‌دوک کارگردان سرشناس کره‌ای برعهده داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمد» در هند جایزه گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، این دوره از جشنواره در بخش مستندهای 60 دقیقه ای به مستند «احمد» به تهیه کنندگی یوسف ترابی‌نژاد و کارگردانی اعظم مرادی جایزه داد، پرتره جوانی به نام «احمد» که علی‌رغم محدودیت‌های فیزیکی، ذهنی بلندپرواز و همتی بلند دارد و داستان زندگی‌اش به معجزه می‌ماند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین we care هند هر ساله باهدف افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف‌کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می‌شود.

این جشنواره بر اساس کنوانسیون سازمان ملل به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های بین‌المللی یونسکو قلمداد شده که باهدف افزایش سطح آگاهی درباره حقوق معلولان سراسر جهان و تشویق نهادها، سازمان‌ها و هنرمندان در حوزه‌ معلولان فعالیت می‌کند.

«احمد» پیش‌ازاین نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و منتخب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حقیقت، جشنواره بین‌المللی بیگ سین لندن، ‌ یازدهمین جشنواره مستند بنگلادش، پنجمین جشنواره فیلم مارتینیک فرانسه و منتخب پنجمین دوره از جشنواره Over-the-Rhine International Film Festival آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو