Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  نخستین بازی فینال بسکتبال باشگاه‌های برتر کشور از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی گرگان آغاز شد و پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶۷ ـ ۶۳ از سد شهرداری گرگان گذشت.
کوارتر اول این بازی با نتیجه ۲۱ ـ ۱۶، کوارتر دوم با نتیجه ۳۵ _۳۱، کوارتر سوم با نتیجه ۴۷ ـ ۵۷ و کوارتر چهارم با نتیجه ۶۷ ـ ۶۳ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری گرگان در این مرحله باید با تیم پالایش نفت آبادان ۵ بار بازی کند که ۳ دیدار در خانه و ۲ دیدار در آبادان برگزار خواهد شد.
هر تیمی که در ۳ بازی از این ۵ بازی پیروز شود قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور خواهد شد.
بازی دوم نیز فردا از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی گرگان برگزار می‌شود.
بازی‌های سوم و چهارم هم روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه یازدهم و دوازدهم اردیبهشت به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد و در بازی پنجم روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت دو تیم در گرگان با هم پیکار می‌کنند.
تیم شهرداری گرگان با پیروزی برابر شیمیدر تهران سهمیه شرکت در مسابقات غرب آسیا را هم کسب کرده است.   انتهای پیام/م     نفت آبادان مقابل شهرداری گرگان پیروز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال