Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:15:36 GMT

قلعه نویی و خلیل زاده سوژه هواداران شدند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۳۷۹۴

قلعه نویی و خلیل زاده سوژه هواداران شدند

تهران- ایرنا- تیم های پرسپولیس و سپاهان امروز (جمعه) در حالی حساسترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران را برگزار می کنند که هواداران 2 تیم بارها بر علیه تیم مقابل شعار سر دادند.

به گزارش ایرنا؛ این دیدار از ساعت 20 و 15 دقیقه آغاز می شود و درهای ورزشگاه بزرگ آزادی از ساعت 13:30 به روی هواداران و علاقه مندان گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به حساسیت این دیدار و پرهیز از هرگونه برخورد احتمالی بین هواداران دو تیم؛ علاقه مندان به تیم سپاهان از درهای شرقی و طرفداران پرسپولیس از درهای غربی وارد ورزشگاه آزادی می شوند.
همچنین برای جلوگیری از برخورد بین تماشاگران بر روی سکوها، جایگاه تدارک دیده شده برای هواداران سپاهان با نرده محصور شده است. به رغم بلیت فروشی از طریق الکترونیک بازهم در ورزشگاه بلیت فروشی انجام می گیرد.
«وینگو بگوویچ» سرمربی تیم گل گهر سیرجان که تیمش را به لیگ برتر رسانده است در اردوی تیم پرسپولیس حاضر و با «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی و بازیکنان پرسپولیس گفت و گو کرد.بگوویچ سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد.
«اشپیتم آرفی» مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس نیز در اردوی این تیم حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش و بش و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
طبق معمول هواداران از زمانی که روی سکوها مستقر شدند، تیم خود را تشویق و علیه تیم حریف شعار سردادند.
هواداران تیم پرسپولیس در این بین علیه «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال سپاهان و در نقطه مقابل هواداران سپاهان که با 35 اتوبوس از اصفهان و شهرهای اطراف آن راهی ورزشگاه آزادی شده اند، علیه «شجاع خلیل زاده» مدافع میانی تیم پرسپولیس شعار دادند.
همچنین پیش از ورود به ورزشگاه تعداد اندکی از هواداران 2 تیم با یکدیگر درگیر شده که با دخالت نیروهای انتظامی درگیری متوقف و هواداران به سلامت وارد ورزشگاه شدند.
پرسپولیس هم اکنون با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و درصورت برتری در این دیدار، مسیر قهرمانی را هموار خواهد کرد.
در صورت برتری سپاهان این تیم به 2 امتیازی پرسپولیس در صدر جدول خواهد رسید و جدال هر چهار تیم مدعی پرسپولیس،استقلال، سپاهان و تراکتورسازی برای کسب عنوان قهرمانی، نزدیک تر از قبل می شود.
ورزشی **9144**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر پرسپوليس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده