Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران ذوب‌آهن در یک صحنه با شعار «احسان یادت باشه، قاسم سرورته» قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیمشان را تشویق کردند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* هواداران تراکتورسازی پیش از آغاز بازی هادی محمدی و مسعود ابراهیم‌زاده بازیکنان سابق تیمشان را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* به مناسبت هفته سلامت برنامه‌هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بسیج پزشکان در ورزشگاه برگزار شد.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با سرمربی و سرپرست تراکتورسازی عکس یادگاری گرفت.

اصفهان| اعتراض شدید کادرفنی تراکتورسازی به ناظر؛ شادی منصوریان پس از اعلام پنالتیاصفهان| پیروزی یک نیمه‌ای ذوب‌آهن در روز درخشش رشید؛ ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی صفراصفهان| عکس یادگاری تماشاگران ذوب‌آهن و تراکتورسازی؛ منصوریان و آذری در تست سلامت

* تماشاگران تراکتورسازی با وجود عقب بودن این تیم با شور و حرارت تیم خود را تشویق می‌کنند.

* هواداران ذوب‌آهن نیز که از این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی تیمشان در لیگ برتر استقبال بهتری به عمل آورده‌اند، با بوق‌های ممتد سعی در برهم زدن تمرکز تراکتوری‌ها در هنگام حملات این تیم دارند.

* تماشاگران ذوب‌آهن در یک صحنه با شعار «احسان یادت باشه، قاسم سرورته» قاسم حدادی‌فر را تشویق کردند.

* بازی در اواخر نیمه نخست کمی به خشونت کشیده شد و بازیکنان 2 تیم به خصوص ذوبی‌ها به تناوب روی زمین می‌افتادند.

* در اواخر نیمه نخست رضا حبیب‌زاده به علت احساس درد در ناحیه شکم به بیرون از زمین رفت تا توسط پزشکان ذوب‌آهن مداوا شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید