Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@00:00:28 GMT

اعتراض تراکتوری‌ها به داور و صحبت‌های شجاعی با زرگر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۵۲۲

ساعت24- پس از اعلام خطای پنالتی کادرفنی تراکتورسازی به شدت به این موضوع اعتراض نشان دادند.

 دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی از ساعت 19:05 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شده است که این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

* عکاسان حاضر در ورزشگاه، به صورت مساوی پشت دروازه دوتیم مستقر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علیرضا منصوریان از همان دقایق ابتدای، به عملکرد داوری معترض بود و در چند نوبت از داور چهارم و ناظر بازی تذکر دریافت کرد.

* سعید آذری، از جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر این دیدار بود.

* پس از فشارهای زیاد تراکتورسازی بر روی دروازه ذوب‌آهن، منصوریان پس از هر توقف بازی با بازیکنان خود صحبت می‌کرد.

* پس از اعلام خطای پنالتی از سوی داور، کادرفنی تراکتورسازی به شدت به این موضوع مخالفت نشان دادند ودر کنار خط با ناظر بازی و کمک داور چهارم مشاجره کردند.

* پیش از زدن پنالتی، بازیکنان ذوب‌آهن همچون حدادی‌فر و حبیب‌زاده با منصوریان صحبت کردند.

* حاج‌صفی که از عملکرد داوری و گرفتن خطای پنالتی ناراضی بود، دقایقی با داور صحبت کرد و مانع زدن ضربه پنالتی شد.

* پس از به‌ثمر رسیدن گل اول ذوب‌آهن، کادرفنی تراکتورسازی همچنان به اعتراض خود ادامه دادند.

* سرمربیان دوتیم از ابتدای بازی به صورت ایستاده و از لب خط نظاره‌گر بازی بودند.

* پس از برخورد حدادی‌فر و سوگیتا، سرمربی تراکتورسازی به دلیل عدم اجازه داور جهت ورود پزشک به زمین، معترض بود.

* پس از مصدومیت دروازه‌بان ذوب‌آهن، صادقی گلر دوم این تیم در کنار زمین در حال گرم کردن بود که با تذکر داور مبنی بر اینکه دروازه‌بان باید پشت نیمکت ذخیره گرم کند مواجه شد؛ پس از این موضوع منصوریان به شدت اعتراض کرد و گلر دوم ذوب‌آهن دست از گرم کردن کشید.

* در یکی از ضد حمله‌های ذوب‌آهن، حدادی‌فر توپ را از بین پاهای تقی‌زاده عبور داد و پس از حرکت، هواداران ذوب‌آهن حدادی‌فر را مورد تشویق قرار دادند.

* شجاعی اواخر نیمه نخست این دیدار، با ناظر بازی و داور چهارم صحبت کرد.

* پس از اتمام نیمه نخست، منصوریان با حضور در میان زمین با داور بازی صحبت کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم