Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@10:51:12 GMT

سعید نورالهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۵۲۴

سعید نورالهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

الناز وفایی از اقوام سعید نورالهی از بازیگران سینما و تلوزیون، ضمن اعلام خبر فوت این هنرمند عنوان کرد: سعید نورالهی حوالی ساعت ۵ صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون فوت کرد و در حال حاضر مراسم خاکسپاری وی در حال انجام است.

الناز وفایی از اقوام سعید نورالهی از بازیگران سینما و تلوزیون، ضمن اعلام خبر فوت این هنرمند عنوان کرد: سعید نورالهی حوالی ساعت ۵ صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون فوت کرد و در حال حاضر مراسم خاکسپاری وی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر او در قطعه هنرمندان دفن نمی‌شود چراکه به خانوده ایشان اعلام شد برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان باید نامه نگاری شود و این کار حدود ۲، ۳ روز طول می‌کشد به همین دلیل خانواده وی رضایت ندادند و گفتند دوست دارند زودتر پیکر سعید نورالهی دفن شود.

سعید نورالهی در آثاری همچون فیلم سینمایی «مارمولک»، سریال تلویزیونی «متهم گریخت»، فیلم سینمایی «لیلی با من است» و … به ایفای نقش پرداخته بود./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنارد هیل درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

«برنارد هیل» بازیگر انگلستانی که بیشتر برای بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» شناخته می‌شود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

«ددلاین» نوشت، «لو کولسون» مدیر برنامه‌های او خبر درگذشت «هیل» در صبح روز یکشنبه را تایید کرده است. علت درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.

«برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» برنده اسکار ۱۹۹۷ در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» و در «ارباب حلقه‌ها» در نقش پادشاه «تئودون» ظاهر شده بود.

از دیگر نقش‌های مهم او به حضور در مجموعه تلویزیونی «کلودیوس» در سال ۱۹۷۶، «گاندی» در سال ۱۹۹۹ و «رؤیای شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹) می‌توان اشاره کرد.

این بازیگر اهل «منچستر» در خانواده‌ای از معدنچیان زغال سنگ متولد شد. او پیش از بازی در فیلم‌هایی که میلیارد‌ها دلار در سراسر جهان به فروش رساندند، حرفه متفاوتی را تجربه کرده بود و با بازی در درام‌های کوچک واقع‌گرایانه به شهرت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • برنارد هیل درگذشت
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس