Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@02:01:45 GMT

تسهيلات روستايي در طرح هاي بزرگتر هزينه شوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۴۶۴۳

تسهيلات روستايي در طرح هاي بزرگتر هزينه شوند

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ياسوج گفت: تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري در اختيار طرح هاي بزرگتر اين مناطق قرار گيرد تا اشتغال پايدار ايجاد شود.

جبار کياني پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تسهيلات اشتغال روستايي انحراف زيادي را ايجاد مي کند و علاوه بر تورم و نقدينگي در جاي درستي نيز هزينه نمي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تسهيلات رونق به واحدهاي بالاي 30 درصد پيشرفت فيزيکي هم تعلق مي گيرد تا اين امر بتواند در رونق شهرک هاي صنعتي تاثيرگذار شود.
کياني پور بيان کرد: با استفاده از ظرفيت قانون بودجه در زمينه کمک هاي فني و اعتباري اتاق‌هاي بازرگاني بر نحوه تخصيص اين منابع در استان ها نظارت کنند.
وي عنوان کرد: به علت بي اعتمادي، نبود انگيزه، مشکلات کاربري ها و همکاري نکردن دستگاه هاي اجرايي با وجود همه تلاش‌ها و تعداد زياد نشست هاي ستاد اقتصاد مقاومتي واگذاري طرح هاي عمراني به بخش خصوصي انجام نشد
وي با اشاره به اينکه اتاق بازرگاني ياسوج سيزدهمين بهار خود را سپري مي کند، افزود: در ارتباط با امنيت اجتماعي اتاق ياسوج با بهبود فضاي کسب و کار در تمام رويدادهاي مهم استان و تصميم‌هاي اقتصادي نقش آفريني مي‌کند.
کياني پور گفت: اتاق بازرگاني ياسوج در امنيتي‌ترين نشست هاي اجتماعي و فرهنگي حضور دارد و به همين واسطه همکاري بسيار خوبي بين بخش خصوصي و سران سه قوه برقرار کرده است.
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ياسوج تصريح کرد: بيش از 170 دانش آموز و دانشجوي ممتاز بوسيله اتاق بازرگاني ياسوج بورسيه شده اند که هر ماه کمک هزينه تحصيلي دريافت مي کنند.
کياني پور عنوان کرد: در حوزه آموزش اتاق ياسوج هر ماه 2 دوره مجاني برگزار مي کند و همه کارشناسان بيمه ها و بانک ها و بخش خصوصي در اين دوره ها حضور پيدا مي کنند.
وي ابراز داشت: چهار پروژه تحقيقاتي در حوزه ظرفيت هاي کهگيلويه و بويراحمد با همکاري اتاق ايران، اصفهان و تهران در حال انجام است که مي تواند در زمينه آمايش سرزمين به استان کمک کند.
کياني پور گفت: اتاق ياسوج در چندين رويداد بين المللي مانند هندوستان روسيه سوريه قطر تاجيکستان اسپانيا ايتاليا و اسلواکي شرکت کرده است.
/6110/9928
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست