Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید امروز روز بدشانسی ما بود و خیلی بدشانسی آوردیم

طرفداری - جورج لیکنز بعد از شکست 2-0 مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌ و‌ هفتم لیگ برتر گفت:

امروز روز بدشانسی ما بود خیلی بدشانسی آوردیم. بعد از ۲ بازی گذشته این بهترین عملکرد ما در زمین بود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

امروز بازی ترکیبی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود هفته گذشته هم یک پنالتی را برای ما نگرفتند و امروز هم دید چه اتفاقاتی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد:

در دو بازی قبلی بد بودیم اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و سزوار باخت نبودیم. در دیدار قبلی هم خوب بازی کردیم ذوب‌آهن در این روزها شرایط خوبی در لیگ و آسیا دارد و امروز هم به پیروزی رسید. برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

لیکنز در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برای تراکتور رخ داد که از کورس مدعیان قهرمانی جا ماند، گفت:

هیچ موقع نگفتم که قرار است قهرمان شویم اما عملکرد و شخصیت‌  ما در بازی‌های قبلی نشان دهنده کیفیت تیم ما بود. غیر از دیدار مقابل سپیدرود در بازی‌های دیگر نشان دادیم که شخصیت تیمی ما چگونه است.

وی افزود:

هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است شاید برگشت اعتماد به نفس خیلی سخت باشد اما خیلی خوب برگشتیم. امروز اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم برنده باشیم. مربی حریف هم در پایان مسابقه به من گفت که بازی خوبی انجام دادیم و شانس آوردیم پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص داوری این بازی گفت:‌

من نمی‌خواهم در مورد داوری این بازی صحبت کنم بلکه می‌خواهم در مورد داوری بازی‌های قبلی صحبت کنم در بازی نساجی یک پنالتی برای ما گرفته نشد همینطور در بازی قبل از آن. من برای ذوب‌آهن احترام قائلم این تیم، تیم خوبی است نتایج‌شان این را نشان می‌دهد اما بعضی اوقات داوری مانند بازی مقابل نساجی تأثیر می‌گذارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کنید نتایج تراکتورسازی از خارج زمین برنامه‌ریزی می‌شود، گفت:

نه، به این باور ندارم با شما هم عقیده نیستم من به فوتبال پاک اعتقاد دارم فقط جزئیات شانس بود که روی نتایج تأثیر گذاشت. من در مورد قهرمانی صحبت نکرده بودم نباید فشار قهرمانی را روی دوش تیم می‌گذاشتیم در این شرایط مربی و بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند.

لیکنز در ادامه عنوان کرد:

ما در بازی قبلی اکبر ایمانی را از دست دادیم اما نقی‌زاده جایگزین خوبی برای او بود. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور شاید امروز استرس داشتند اما کارشان را به نحو احسن انجام دادند. چیزی که می‌خواهیم این است که از نتیجه این بازی انرژی منفی نگیریم در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و باید انرژی مثبت بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد رفتار هواداران این تیم گفت:

اول از همه باید بگویم هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند در مورد چند تماشاگر باید بگویم که آنها هوادار تراکتورسازی نیستند ما هواداران بی‌شماری داریم و این مسائل برای چند هوادار بود و برای همه هواداران نبود.

وی در پایان گفت:

الان به جز پرسپولیس فاصله چندانی بین تیم‌ها وجود ندارد و ما می‌توانیم سهمیه بگیریم. همیشه به بازیکنانم گفتم دوست ندارم کارت بگیرند گفتم کارت‌های بیهوده نگیرند این کنترل شخصی است که ما به آن نیاز داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند