Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان با قضاوت بیژن حیدری از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند .

دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(محمد امین اسدی)، سروش رفیعی(سیامک نعمتی)، مهدی ترابی و علی علیپور

سر مربی:برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، مهدی کیانی، محمد کریمی(محمد بحیرایی)، ولادیمیر کومان(علی قربانی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده(جلال الدین علیمحمدی) و استنلی کی‌روش

سر مربی:امیر قلعه نویی

بازی هجومی آغاز شد و دو تیم تا دقیقه 15 فرصت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق می‌کردند اما بی‌دقتی در پاس آخر باعث می‌شد تا این فرصت‌ها راهی به دروازه پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این فرصت‌های دو تیم جدی‌تر شد و پرسپولیس توسط سروش رفیعی و سپاهان به وسیله سیاوش یزدانی فرصت گلزنی را داشتند اما هیچ‌کدام از این دو فرصت به گل تبدیل نشد و نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را مانند نیمه نخست دنبال کردند، البته در نیمه پرسپولیس مانند نیمه نخست بیشتر صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های بیشتری را نیز خلق کرد.دو تیم توپ را تا پشت محوطه جریمه یکدیگز می آورند اما در خلق موقعیت خطرناک ناکام بودند.البته از دقیقه 85 هر کدام از تیمها یک موقعیت خطرناک داشتند که راه به جایی نبرد و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال و پدیده و حتی تراکتور سازی از این نتیجه بیشترین استفاده را کنند.

در جدول رده بندی تیم فوتبال پرسپولیس 56 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند، سپاهان با 51 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و استقلال با یک بازی کمتر و 50 امتاز در مکان سوم قرار گرفت و بی تردید خوشحال ترین تیم از این نتیجه استقلال است که فردا می تواند با برد پدیده فاصله خود با پرسپولیس را کم کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی برانکو پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد