Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تراکتورسازی تیم بسیار پرمهره و پرقدرتی بود و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی ما را تحت فشار قرار داد و واقعاً این دقایق برای ما بسیار نفس‌گیر بود. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید محمدرضا حسینی پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازی را بردیم همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تراکتورسازی تیم بسیار پرمهره و پرقدرتی بود و همان‌طور که دیدید در 20 دقیقه ابتدایی بازی ما را تحت فشار قرار داد و واقعاً این دقایق برای ما بسیار نفس‌گیر بود اما رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و فکر می‌کنم تا پایان بازی تیم برتر میدان بودیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک بازی خوب و قدرتمند تراکتورسازی را شکست دهیم.

اصفهان| حدادی‌فر: یک هفته نمی‌توانستیم به خانه برویم؛ از حاج‌صفی ناراحت نیستماصفهان| واکنش سعید آذری به درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاراناصفهان| منصوریان: فکر نمی‌کردم تراکتورسازی ما را سورپرایز کند/ با استرس وارد زمین شدیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه در بازی قبلی تیمش تعویض شد و امروز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، گفت: به دلیل اینکه هر 3 روز یک بار بازی می‌کنیم و به دلیل فشار مسابقات، منصوریان پلنی دارد و هر هفته به تعدادی از بازیکنان استراحت می‌دهد. این هفته من استراحت کردم و خدا را شکر می‌کنم که وقتی به زمین آمدم توانستم به تیم کمک کنم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم