Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:37:46 GMT

انتقاد مدیرعامل سپاهان از رفتارهای برانکو و بیرانوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۵۳۷۹

انتقاد مدیرعامل سپاهان از رفتارهای برانکو و بیرانوند

مدیرعامل سپاهان می گوید که سرمربی و بازیکن پرسپولیس رفتارهای درستی انجام ندادند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگاران بعد از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی بدی برای هواداران پرسپولیس بود. یک جنگ نا برابر ایجاد شده بود. تعدادی از هواداران ما زخمی شدند و به بیمارستان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: ما مسئول این اتفاقات نیستیم و باید هواداران پرسپولیس جواب بدهند و تدابیری اندیشده شود که مشکلی ایجاد نشود. هواداران پرسپولیس بالای سر هواداران ما نشستند و هواداران ما دفاعی نداشتند.


او درباره بازی دو تیم در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم در بازی جام حذفی مشکلی ایجاد نشود.


تابش در پایان در انتقاد از رفتار سرمربی و دروازه بان پرسپولیس، تصریح کرد: شما دیدید که سرمربی پرسپولیس با دست به سینه ناظر بازی زد و هیچ اقدامی انجام نمی شود. بیرانوند فحاشی کرد و با لب خوانی این را می توانید تماشا کنید.

فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران مسعود تابش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان