Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@19:17:18 GMT

تهدید هواداران پرسپولیس از سوی سپاهانی‎ها

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۵۶۰۲

مدافع سپاهان در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که هواداران پرسپولیس در صورت رفتن به نقش جهان و حمایت از تیم خود امنیت‌شان به صورت کامل تأمین نمی‌شود. آفتاب‌‌نیوز : سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنم به اصفهان نیایند زیرا تأمین امنیت آن‌ها با خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است که آن‌ها به اصفهان نیایند.
وی درباره اینکه آیا این صحبت است یا تهدید گفت: نه من تذکر می‌دهم. به نظر من به اصفهان نیایند بهتر است زیرا امروز آن‌ها هواداران ما را زدند و سر و صورت‌شان را خونی کردند. اصلاً نمی‌دانم که چرا بازی در این شرایط برگزار شد؟
کیانی: مقصر این حواشی فدراسیون است/ چرا هواداران ما را طبقه پایین می‌گذارند؟
بازیکن تیم سپاهان می‌گوید امکان دارد حواشی پیش آمده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی توسط هواداران اصفهانی جبران شود.
مهدی کیانی بازیکن تیم سپاهان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و می‌دانستیم خیلی از تیم‌ها جلوی پرسپولیس در آزادی به مشکل می‌خورند اما نمایش خوبی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما حواشی تأثیرگذار بود به نظر من مقصر اصلی فدراسیون است. چرا تماشاگران ما را می‌گذراند پایین و تماشاگران پرسپولیسی طبقه بالا، روی سر آن‌ها سنگ می‌اندازند؟ باید یک برنامه ریزی دقیق شود. هواداران ما جانشان که از سر راه نیاورند که بیایند سنگ بخورند. باید یک برنامه‌ریزی دقیق شود که این اتفاق‌ها نیفتد وگرنه خدایی نکرده ممکن است که در بازی جام حذفی و در اصفهان این مسائل جبران شود.
او ادامه داد: داوری به نظر من خیلی خوب بود. همه برای سه امتیاز می‌جنگیدند. بازی بزرگی بود و این حاشیه‌ها هم وجود دارد. امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد.
کیانی در پایان گفت: شعارهای هواداران پرسپولیس در شان‌شان نبود و رفتارهای آن‌ها درست نبود. ما هم آمدیم جو را آرام کنیم. اما باید یک برنامه‌ریزی دقیق بشود تا این اتفاقات دیگر رخ ندهد.
مدیرعامل سپاهان: ما هم سوم خرداد میزبان پرسپولیس هستیم/ برانکو به سینه داور ضربه زد
مدیرعامل سپاهان می‌گوید هنوز تیمش به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است.
به گزارش ایسنا، مسعودتابش مدیرعامل سپاهان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی تحت تأثیر جوی بود که در ورزشگاه ایجاد شده بود. ۹۰ هزار نفر همزمان به سرمربی ما فحاشی کردند و ۲۰-۳۰ نفر از هواداران ما با سر شکسته در بیمارستان هستند و تعدادی از آن‌ها نیز بازداشت شده‌اند.
او درباره اینکه هواداران سپاهان صندلی‌های ورزشگاه آزادی را شکستند گفت: پرسپولیسی‌ها که صندلی ورزشگاه خودشان را نمی‌شکنند. آن‌ها فقط فحاشی می‌کردند. داور باید درست قضاوت می‌کرد.
او درباره حواشی ایجاد شده در پایان بازی گفت: سرمربی پرسپولیس به سینه ناظر بازی می‌زند که این کار درستی نیست. کادر فنی ما فقط کمی اعتراض کرد. آیا به سینه کسی ضربه زد؟ امیدوارم که چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد زیرا به هر حال ما هم سوم خرداد در اصفهان میزبان پرسپولیس هستیم. چنین صحنه‌هایی در کشورهای دیگر دیده می‌شود که به هیچ وجه خوب نیست و باید فکری اساسی به حال آن کرد. البته ما به هیچ وجه مثل امروز طبقه دوم بالای سکوی پرسپولیسی‌ها را به هواداران خودمان اختصاص نمی‌دهیم. من از این موضوع بسیار تعجب کردم. چگونه هوادار پرسپولیس با چنین جوی روی سر هوادار سپاهان می‌نشیند؟ آیا چنین چیزی تقصیر من است؟ اینها باید در جهت هماهنگی پیش‌بینی می‌شد و این طبیعی است.
او درباره صحبت‌های تهدیدآمیز مدافع تیمش مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند زیرا تأمین امنیت‌شان با خداست توضیح داد: ما با چنین صحبتی موافق نیستیم. او هم تهدید نکرده است. باید صحبت‌های اورا گوش دهم ببینم چه می‌گوید.
تابش درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز از قهرمانی ناامید نیستیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)