Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، طی برگزاری مسابقات گلف جام دیپلمات‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: مبتکر جام دیپلمات‌ها در ایران فدراسیون گلف است که اولین دوره این مسابقات در سال 2013 برگزار شد، این دومین دوره جام دیپلمات‌هاست و قصد داریم این رویداد را به صورت سالیانه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد شرکت‌ کننده‌ها و کشورهایی که از این دوره استقبال کردند، قریب به 30 کشور بود که نشان دهنده استقبال بسیار خوب و غیرقابل مقایسه با مسابقات دیگر است.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این جام، جلب و جذب تفکر افکار عمومی به سمت ورزش گلف بوده و همچنین بتوانیم رسانه‌ها و حامیان مالی را به این فدراسیون جذب کنیم که خوشبختانه در این دوره از مسابقات بیمه دانا حامی مالی ما شد.

عزیزی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌های زیادی در ابعاد همگانی و حرفه‌ای داریم تا بتوانیم این رشته را به طور صحیح به جامعه معرفی کنیم. گلف علاوه بر این که در بین دیپلمات‌ها و دیپلماسی ورزش اثر پر رنگی دارد، در محیط خانواده‌ها هم می‌تواند موثر باشد. خانواده‌ها با صرف کم‌ترین هزینه به صورت دست جمعی می‌توانند در طبیعت اوقات خود را با ورزش سپری کنند.

رئیس فدراسیون گلف اظهار داشت: مسابقات جام دیپلمات‌ها به صورت هندی کپ برگزار می‌شود، یعنی بازیکنان بر اساس میزان توانایی طبقه‌بندی می‌شوند تا بازیکنانی که سطح نزدیک‌تری به یکدیگر دارند، با هم رقابت کنند. 21 شرکت‌کننده‌ این جام هم به همین صورت به مصاف یکدیگر می‌روند.

عزیزی در خصوص تاثیر جام گلف دیپلمات‌ها بر روابط بین‌الملل ایران خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ما در اوج شرایط دیپلماسی بین‌المللی و بحث تحریم‌های ظالمانه قرار داریم، استقبال از این جام و حضور کشورهای مختلف در مراسم اختتامیه نشان دهنده جایگاه کشور ما بین کشورهای دیگر است. فدراسیون گلف سعی کرده با برگزاری این جام نقش اندکی در این زمینه ایفا کند.

وی در خصوص تاثیرات جام دیپلمات‌ها بر روند پیشرفت تیم‌های ملی گلف بیان کرد: ابعاد مختلف ورزش مانند یک پازل به یکدیگر متصل هستند، رسانه، افکار عمومی و بیننده، بعد همگانی، بعد حرفه‌ای و ملی هر یک از این‌ها بخشی از موضوع اصلی فدراسیون را تشکیل می‌دهند. پیشرفت هر ورزشی در درجه اول وابسته به تامین منابع مالی است، حضور بیمه دانا به عنوان اسپانسر این رقابت‌ها به این معنی است که اگر در هر یک از ابعاد فدراسیون قدمی برداشته شود، نهایتا به نفع تیم‌های ملی خواهد بود.

رئیس فدراسیون گلف در پایان گفت: یکی از برنامه‌های مراسم اختتامیه جام دیپلمات‌ها، امضای تفاهم‌نامه بین رسانه‌ها و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جهت کمک به سیل‌زدگان کشور بود که با ابتکار و پیشنهاد فدراسیون گلف انجام شد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا گلف فدراسیون گلف حمید عزیزی جام دیپلمات ها رییس فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید