Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:51:55 GMT

کارگران نمونه در جشنواره امتنان تقدیر می شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۶۴۵۱

کارگران نمونه در جشنواره امتنان تقدیر می شوند

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه در جشنواره امتنان تقدیر خواهد شد.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تبریک هفته بزرگداشت کارگر اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان به ضرورت تقدیر از جایگاه کارگران اشاره کرد و گفت: مسئولان موظف هستند برای حمایت از زحمات این قشر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه امسال از سوی رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: کارگران نقش موثری در رونق تولید و توسعه اقتصاد داخلی دارند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه روز پنج شنبه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار شد، افزود: روز گذشته کارشناسان تامین اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات کارگران و کارفرمایان در نماز جمعه حضور داشتند.

 

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: اجرای ورزش همگانی با حضور کارگران و خانواده آنان، اجرای زنگ ورزش صبحگاهی در کارخانه خالص سازان از برنامه‌های هفته کارگر در زنجان است.

 

به گفته یوسفی برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی کار، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگران و دیدار با کارگران‌ و دیدار مدیران ستادی اعضای شورای هماهنگی و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمائی با استاندار زنجان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: دیدار با بیماران بستری در بیمارستان های تامین اجتماعی استان‌، برگزاری جشن بزرگداشت هفته کارگر و جشنواره امتنان از کارگران نمونه و برگزیدگان قرآنی‌، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان ادارات و سازمان‌های وابسته به وزارت متبوع و کارگران واحدهای تولیدی در رشته های شنا و شطرنج نیز در دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان خسارت سیل کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه سپاه مسجد مقدس جمکران رونق تولید خطبه نماز جمعه هفته کارگر جشنواره امتنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر

آیین تقدیر از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی آموزش‌و‌پرورش استان همدان با تقدیر از برترین‌ها برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تقدیر از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی آموزش‌و‌پرورش استان با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی؛ معاونین استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و معلمان و فرهنگیان استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان شامگاه امروز در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد استانی و کشوری که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد اظهار داشت: تقریبا شاهد مشارکت 53 درصدی معلمان در طرح معلم نمونه در سطح استانی بودیم که 9نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

رسول شیدایی با بیان اینکه تقدیر از معلمان یک وظیفه همگانی است تصریح کرد: تقدیر از جایگاه والای معلم وظیفه همگانی است که با تلاش‌هایی که در این عرصه انجام شد این را به یک گفتمان تبدیل کردیم.

وی با اشاره به طرح‌هایی که باعث پیشرفت در عرصه آموزش و پروش شده اند، بیان کرد: یکی از این طرح ها، طرح شهید سلیمانی است که به برکت نام این شهید 79 زمین چمن در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: تا قبل از دولت سیزدهم به ازای هر دانش آموز 14سانتی متر زمین چمن وجود داشت ولی در حال حاضر به همت و تلاش دولت سیزدهم 15سانتی متر به این میزان اضافه شده که خود دستاورد بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول مصوب شده به زودی در دست اجراست افزود: یکی از مهم ترین کارها و اتفاقاتی که رخ داد موضوع رتبه بندی معلم ها بود که سند اجرایی آن هم آماده شده و مدرسه‌ها مجری این طرح هستند.

شیدایی با بیان اینکه امیدآوری یکی از موضوعات مهم در بحث آموزش است، تصریح کرد: یکی از مباحث فراگیر پرورشی همین امیدآوری است که برای این منظور اقدامات زیادی از جمله اجرای طرح شهید طوقانی به منظور آشنایی دانش آموزان با ورزش‌های باستانی و زورخانه ای انجام شد.

در این مراسم از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی و پیشکسوتان آموزش‌و‌پرورش استان توسط دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران