Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان فرضعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات رشته بدمینتون با حضور 30 ورزشکار دانشجو از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در قالب 6 تیم برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در بخش انفرادی، 2 نفره و تیمی به انجام رسید، بیان کرد: در بخش انفرادی «مهیار میرزایی» از دانشگاه تبریز دوم شد و «سجاد ارجمندی و ادریس هاکان» به ترتیب از دانشگاه ارومیه و دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان به مقام سوم مشترک رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بخش رقابت های 2 نفره « حمید روبین و علیرضا هادی قزوینی» از دانشگاه ارومیه اول شدند، «مهیار میرزایی و وحید صادقی» از دانشگاه تبریز به مقام دوم رسیدند و «ادریس هاکان و فورکان کوچوک اوغلی» از دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان ترکیه به مقام سوم رسیدند.
معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: در بخش تیمی این مسابقات تیم دانشگاه ارومیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر 2 از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم رقابت های بدمینتون قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا نخستین دوره مسابقات بین المللی دانشجویی با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت سال جاری در سالن ورزشی شهید چمران نازلوی دانشگاه ارومیه در حال پیگیری است.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان، صلاح الدین عراق، بیروت لبنان، دانشگاه تبریز، دانشگاه آذرآبادگان ارومیه، دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی استان های آذربایجان غربی علوم پزشکی فوتسال والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم