Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:50:20 GMT

آبگرفتگی روستاهای سیستان و بلوچستان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۶۶۳۴

آبگرفتگی روستاهای سیستان و بلوچستان به روایت تصویر

در روزهای اخیر در پی ورود حجم زیادی سیلاب از کشور افغانستان به منطقه سیستان، سیل بند "نیاتک" در محدوده شهرستان هیرمند تخریب شد که در پی آن ۹ روستای منطقه دچار آبگرفتگی شد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، در روزهای اخیر در پی ورود حجم زیادی سیلاب از کشور افغانستان به منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان که ناشی از سرریز شدن سدها و بندهای افغانستان بود، سیل بند "نیاتک" در محدوده شهرستان هیرمند تخریب شد که در پی آن 9 روستای منطقه دچار آبگرفتگی شدند و در نهایت سیلاب با تلاش 72 ساعته پرسنل و ادوات سپاه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما تخلیه آب از منازل مردم و امدادرسانی به آنها در جریان است. در ادامه تصاویر ورود سیلاب به روستاهای سیستان و امدادرسانی به مردم را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار شجاعی گفت: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مقتدرانه در حوزه‌ی مرزی ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در پاکسازی منطقه مرزی، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۲۱ کیلوگرم شیشه، ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان