Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@12:46:13 GMT

برخورد با کشف حجاب داخل خودروها ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۶۸۹۴

برخورد با کشف حجاب داخل خودروها ادامه دارد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، رئیس پلیس پایتخت با تایید ارسال پیامک از سوی پلیس امنیت اخلاقی برای عده ای از رانندگان از تداوم برخورد این پلیس با بدحجابی و بی حجابی در خودروهای شخصی خبر داد.

سردار حسین رحیمی عصر پنجشنبه با بیان اینکه پلیس مطابق قانون موظف است با هر اقدام غیرقانونی برخورد کند افزود: ماموران پلیس در سطح شهر خودروهایی که در آنها کشف حجاب میشود شناسایی و با آنان برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رصد خودروهای حامل افراد هنجارشکن با چشمان غیرمسلح انجام می شود افزود: پلیس البته اظهارات کسانی را که نسبت به این اتهام اعتراضی داشته باشند شنیده و در صورت اثبات بی گناهی آنان مشکلی نیست.


رحیمی با بیان اینکه این پیامک ها فارغ از اینکه اقدام به کشف حجاب از سوی چه کسی در خودرو انجام شده باشد برای مالک خودرو ارسال شده است افزود: ممکن است کسانی که کشف حجاب کرده اند مسافر باشند اما پلیس امنیت اخلاقی در این زمینه راننده خودرو را می شناسد.


وی گفت: کسانی که پیامک را دریافت کرده اند پس از مراجعه به پلیس امنیت با اخذ یک تعهد کتبی مرخص می شوند و در صورتیکه برای بارهای بعدی این اقدام در خودروی آنان مشاهده شود نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام می شود.


رحیمی با بیان اینکه ازدحام مراجعه کنندگان به پلیس امنیت اخلاقی مورد خاصی نبود گفت: این مراجعه بخوبی مدیریت شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.
وی بر تداوم سیاست پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها تاکید کرد و ادامه داد: این اقدام پلیس قانونی است و پلیس تردیدی در تداوم اجرای آن ندارد.


تعدادی از شهروندان پایتخت ظرف یک ماه اخیر، پیامک‌هایی را مبنی بر 'کشف حجاب' در خودرو از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت کردند. 
ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از آنان در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آنها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث ترافیک در این منطقه شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار رحیمی کشف حجاب پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو اظهار کرد: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده است و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقای امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمام خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند، البته در همین راستا نیز تولید بعضی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد، از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند، علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری و استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو در محل‌های دارای روشنایی از جمله این موارد است.

کد خبر 749692

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران