Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:12:35 GMT

«روشنا» با «ادواردو» ادامه داد + عکس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۵۲۹

«روشنا» با «ادواردو» ادامه داد + عکس

دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت داستان زندگی ادواردو آنیلی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت کتاب «ادواردو»، نوشته بهزاد دانشگر کار خود را آغاز کرد.

رمان «ادواردو»، زندگی متفاوت یکی از ثروتمندترین مردان جهان، به نام ادواردو آنیلی است که به قلم بهزاد دانشگر، نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان این رمان در قلب اروپا رخ می‌دهد، در کاخ سناتور آنیلی، صاحب کارخانۀ فیات. داستان از آخر زندگی ادواردو شروع می‌شود و سه خط داستانی به هم بافته، در هم می‌تنند و هر چین و شکنِ این بافته، فصلی از رمان است و داستان را پیش می‌برد.

خط اول داستان خود ادواردو است؛ خانواده‌اش، دوستانش، مسلمان‌شدنش، اتفاقاتی که برایش می‌افتد و ظلم‌هایی که مافیای صهیونیستی بر او می‌برند. نمی‌توان از مسلمان شدن ادواردو حرف زد و از دانشجویان پیرو خط امام و امام حرف نزد. انگار ریشۀ استبصار عده‌ای، چون آنیلی به امام بر می‌گردد. تا دهۀ هفتاد کسی دقت نکرده بود آ. ن. که با موهای بور در نماز جمعه، پشت سر حضرت آیت الله خامنه‌ای ایستاده است و در صف اول نماز می‌خواند، پسر سناتور ایتالیایی، امپراطور ثروت و قدرت ایتالیاست. تا همین سا ل‌های اخیر کسی نمی‌دانست ادواردو دقایقی توفیق زیارت و مصاحبت حضرت امام (ره) را داشته است.

خط دوم داستان جریان مستندسازان ایرانی است که برای کندوکاو جریان ادواردو به ایتالیا سفر می‌کنند و اتفاقاتی برای‌شان می‌افتد. جریان سوم داستان هم جریان خبرنگار ایتالیایی است که در فرهنگ خود و بستر زندگی خود به‌دنبال حقیقت جریان می‌گردد. این سه خط در هم می‌تنند و تا پایان داستان به هم می‌رسند.

دبیرخانه پویش برای برندگان این دوره ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای ۱۴ نفر و یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی برای یک نفر در نظر گرفته است. این جایزه تا شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این پویش می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

افتتاحیه دوازدهمین دوره پویش کتابخوانی روشنا روز یکشنبه ،‌۸ اردیبهشت‌ماه، در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل پویش مطالعاتی روشنا کتاب کتابخوانی نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری دبیرخانه ملی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم پیش از ظهر امروز در محل سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن کریم عنوان کرد: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، حفظ قرآن به عنوان یک اتفاق راهبردی در منظومه تعمق و تدبر قرآنی شناخته می‌شود. در یک نظرسنجی که اواسط اسفندماه و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان داشتیم، بالغ بر۷۵ درصد پاسخگویان با ضرایب مختلف عنوان کردند که از این که قرآن را حفظ نیستند حسرت می‌خوردند. این یک سرمایه قرآنی است که نشان می‌دهد باید بحث حفظ را حدی بگیریم.

وی اظهار کرد: ما جریان حفظ موضوعی را دروازه ورود به حفظ کل قرآن کریم می‌دانیم. اگر افراد با آیه‌های کاربردی قرآن کریم ارتباط بگیرند، دغدغه حفظ قرآن کریم شکل می‌گیرد. طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان امسال که با همکاری نهاد‌های مختلف و به ویژه آموزش و پرورش و سازمان صداوسیما شکل گرفت، در راستای توجه به جریان حفظ موضوعی بود. حدود یازده میلیون نفر از ابتدا تا انتهای این طرح با آن همراهی کردند؛ یک میلیون نفر هم در آزمون انتهایی شرکت کردند که از این میان ۸۰۰ هزار نفر گواهی رسمی حفظ آیات را دریافت کردند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است