Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:35:50 GMT

اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان ۳۵ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۷۵۶

اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان ۳۵ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری، ۱۷۰ هزار نفر روز در استان اسکان مسافران را داشته ایم، ابراز کرد: اسکان مسافران نوروزی در استان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته که موفقیت خوبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه ارائه خدمات نیز به مسافران نوروزی در سال جاری شاهد اقدامات ویژه ای بودیم که با همکاری اعضای ستاد خدمات سفر توانست شرایط خوبی را برای مسافران نوروزی رقم بزند.

ویژه برنامه‌های هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ۳۰۰ نفر دانش آموز دوره ابتدایی در منطقه کالپوش مشغول به تحصیل هستند که به دلیل شرایط به وجود آمده در این منطقه بر اثر رانش زمین، امتحانات پایان سال زودتر از موعد برگزار شد و مدارس تعطیل شدند، ابراز کرد: در حال حاضر در منطقه کالپوش ۱۰۰ نفر معلم مشغول به فعالیت هستند که منزل مسکونی‌تعدادی از این عزیزان تخریب شده است.

دستورانی گفت: ۴۲ حوزه امتحانی در استان وجود دارد که تاکنون ۱۰ حوزه تجهیز شده است و ۲۲ حوزه که در چهار شهر بزرگ دامغان، شاهرود و سمنان و گرمسار قرار دارد، نیاز به دستگاه‌های تکثیر پر سرعت دارند.

وی با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های هفته معلم است، تاکید کرد: نحوه اعزام معلمان و همچنین تاریخ دقیق این مراسم به زودی مشخص می‌شود همچنین برنامه سپاس معلم در تمام مدارس استان در روز ۱۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 4601091

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود