Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمیان از حضور ۱۲ ناشر گیلانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: بالغ بر هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در این نمایشگاه عرضه شده است.

« حسین ابراهیمیان» با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور سه هزار و ۲۰۰ ناشر و بالغ بر ۴۳۰ هزار کتاب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به سهم استان گیلان در این نمایشگاه افزود: ۱۲ ناشر گیلانی به‌همراه شرکت تعاونی ناشران گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه بیش از هزار عنوان کتاب از ناشران گیلانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌ نمایش گذاشته شده است تصریح کرد: انتشارات ایلیا، کتاب مبین، دهسرا، بلور، سالیان، حق شناس، گچ از جمله انتشارات گیلانی حاضر در نمایشگاه هستند.

 

ابراهیمیان با اشاره به عدم برگزاری روز گیلان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: هر سال پنج استان می‌توانند در این رویداد فرهنگی بین‌المللی، روزی را به نام استان خود رقم زده و برنامه‌هایی فرهنگی در نمایشگاه پایتخت اجرا کنند.

 

وی تاکید کرد: گیلان پنج سال متوالی برگزار کننده روز گیلان و نشست مفاخر، اجرای نمایش، شعرخوانی و معرفی آئین‌های استان در قالب برنامه‌های فرهنگی در نمایشگاه کتاب پایتخت بود که از سهمیه خود استفاده کرده و امسال فقط حضور ناشران را در نمایشگاه دارد.

 

گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه(۴ اردیبهشت) به مدت ۱۰ روز در تهران افتتاح شد که در این نمایشگاه سه هزار و ٢٠٠ ناشر با حدود ٤٣٧ هزار کتاب حضور دارند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خبرگزاری شبستان خسارت سیل خطبه نماز جمعه رونق تولید سیل گلستان خطبه های نماز جمعه ناشران گیلانی روز گیلان نمایشگاه بین المللی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند