Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:19:34 GMT

مرد مشهورآرژانتینی-اسپانیاییدر یک قدمی الهلال

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۹۷۷

مرد مشهورآرژانتینی-اسپانیاییدر یک قدمی الهلال

تنها ساعاتی بعد از اخراج سرمربی کروات از نیمکت رهبری قهرمان عربستان، رسانه های سعودی از نزدیک شدن مرد مشهور آرژانتینی- اسپانیایی به نیمکت رهبری الهلال خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید برای خود زوران مامیچ هم باورکردنی نبود تا شاگردانش در خانه و مقابل دیدگان طرفداران با 5 گل به التعاون ببازند تا از یکی دیگر از جام های داخلی عربستان کنار بروند اما این اتفاق رخ داد تا مرد کروات چند روز بعد از برد شیرین و حیثیتی برابر استقلال ایران تاوان سنگینی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی موفق سال های گذشته العین تنها سه ماه بعد از نشستن روی صندلی جورج ژسوس پرتغالی با سرنوشتس تلخ و غیرقابل پیش بینی در الهلال روبرو شد تا حسرت کج خلقی با روسای العین را بخورد. از سه هفته قبل و با شکست در دربی حساس ریاض برابر النصر موجی از نارضایتی میان طرفداران الهلال نسبت به مرد کروات به راه افتاد اما در تمام این مدت امیرمحمدبن فیصل رئیس جنجالی الهلالی ها حمایت همه جانبه ای از زوران انجام داد تا این که دیشب طاقت او نیز تاخت شد و حکم اخراج مامیچ امضا شد.


مرد کروات در حالی تنها سه ماه روی نیمکت پرافتخارترین باشگاه عربستان دوام آورد که طی این مدت 22 بازی تیم را هدایت کرد. 14 برد، 3 مساوی و 5 باخت در کنار 33 گل زده و 24 گل زده آمار الهلال با زوران بود که رضایت طرفداران را جلب نکرد تا خشم آنها در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الهلال در پایان بازی با التعاون منجر به تصمیمی تلخ شود.

 

 

جنجالی ترین صحنه بازی دیشب الهلال با التعاون به صحنه اعتراض شدید یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه ملک عبدا.. برمی گشت که بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای و مجازی عربستان داشت، صحنه ای که طرفدار خشمگین با فریادهای سهمگین خود حتی مامیچ را نیز مات و مبهوت روی نیمکت نشانده است.


در فاصله چند ساعت بعد از این شکست و اخراج مربی کروات از الهلال، الریاضیه عربستان از گرینه اصلی باشگاه برای جانشینی مامیچ پرده برداشت و مدعی شد خوان آنتونیو پینزی سرمربی مشهور "آرژانتینی – اسپانیایی" در یک قدمی نیمکت الهلال قرار دارد. این مربی بهمن ماه بعد از این که نتوانست عربستان را در جام ملت های آسیا به موفقیت برساند از سمت خود برکنار شد و حالا گفته می شود جدی ترین گزینه مالکان متمول الهلال محسوب می شود.

 

 

الریاضیه از سرمربی سابق تیم ملی عربستان به عنوان اصلی ترین گزینه باشگاه برای جانشینی مامیچ روی نیمکت الهلال نام برد، مردی که گفته می شود خود نیز تمایل زیادی برای همکاری با الهلالی ها دارد.


الهلال با وداع از جام حذفی عربستان در حسرت تکرار دوگانه فصل قبل ماند ضمن این که قهرمانی اش در لیگ عربستان نیز چندان راحت نیست چون النصر رقیب دیرینه آنها قصد کوتاه آمدن از تاخت و تاز با الهلالی ها را ندارد. مدافع عنوان قهرمانی عربستان در گروه مرگ ACL با 9 امتیاز از چهار بازی شرایط مطلوبی دارد اما هیات امنای این باشگاه با تمام ریخت و پاش های صورت گرفته امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت آسیایی هستند که این کار را برای سرمربی جدید دشوارتر خواهد کرد.

الهلال عربستان زوران مامیچ عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان زوران مامیچ عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم