Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ براساس پیشنهاد ارائه شده از سوی دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، طول مسیر بندرعباس - بندرخمیر با اجرای باند تندرو کوتاه خواهد شد و این امر به عنوان چشم انداز اجرایی این طرح، مدنظر قرار گرفت.

با اجرای پیشنهاد استاندار هرمزگان، مسیر بندرعباس به بندرخمیر حداقل 16 کیلومتر کاهش پیدا می کند و با اجرا و بهره برداری این پروژه یکی از نقاط حادثه خیز محور بندرعباس- بندرخمیر - بندرلنگه حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان همچنین تاکید نمود که پیمانکار این طرح باید طی سه ماه آینده پروژه محور برگشت بندرخمیر به بندرعباس را تکمیل کند.

استاندار هرمزگان در ادامه بازدید از پروژه های راهسازی در غرب بندرعباس، آخرین وضعیت دو دهنه پل بر روی رودخانه کل را نیز بررسی کرد.

یکی از پل ها با ۶۶۰متر طول و ۳۳دهنه ۲۰متری در حال احداث است. یکی دیگر از پل های در حال ساخت در این محور از منحصربفردترین پل های کشور به شمار می رود که ظرفیت و استقامت عبور ۱۰۰۰ تن بار را دارد.

استاندار هرمزگان در این بازدیدها، دستور تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه ها را صادر کرد و تاکید نمود که پل رودخانه کل تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.

گفتنی است؛ دکتر همتی استاندار هرمزگان در اغلب روزهای جمعه به بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان می پردازد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رفت و برگشت برنا استاندار هرمزگان پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری