Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر 80 هزار طرح عمرانی نیمه تمام دولتی در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: بیشترین دغدغه و مشکلات شهرداری ها نیز تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام است که تمام تلاش و همت ما بر تکمیل این طرح ها است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در بازدیدی که از مجموعه مینی وُرد و بام ملایر داشتیم، این طرح یکی از طرح های ارزشمند در کشور است که برای نخستین بار احداث شده و اهتمام ما بر تکمیل این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد: با همدلی و هم افزایی دستگاه های اجرایی بتوانیم توسعه و عمران را در کشور رقم بزنیم.

وی با اشاره به بارندگی ها و سیلاب های اخیر در کشور بیان کرد: بیش از 180 هزار واحد مسکونی بر اثر این بارندگی ها در نقاط مختلف کشور تخریب و آسیب دید که نیازمند بازسازی و نوسازی است.

معاون عمران و توسعه شهری کشور ادامه داد: از این تعداد 70 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و باید احداث شود و مابقی واحدهای مسکونی نیاز به نوسازی دارند.

جمالی نژاد کل خسارت های سیلاب در کشور را 350 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا در طول سال بیش از 90 درصد از این واحدهای مسکونی بازسازی و نوسازی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همدان یکی از استان هایی بود که به خوبی بحران سیلاب های اخیر را مدیریت کرد و کمترین آسیب را در این زمینه متحمل شد.

جمالی نژاد با بیان اینکه تمام تلاش ما جبران خسارت های سیلاب در نقاط مختلف کشور از جمله استان همدان است بیان کرد: وزیر کشور حضوری بی واسطه در مناطق سیل زده داشت و از نزدیک بر روند کمک رسانی به سیل زدگان و و مدیریت امداد و کمک ها نظارت داشت.

وی همچنین در حوزه کمک به شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز گفت: در بودجه سال 98 در حوزه شهری و روستایی اعتبارات خوبی پیش بینی شده تا بتوانیم پشتیبانی خوبی از این نهادها داشته باشیم.

 معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور روز جمعه به منظور بازدید از خسارت های ناشی از سیلاب به استان همدان سفر کرد.

بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری مینی وُرد، بام ملایر، مسکن مهر و شرکت در نشست مشترک شهرداران، بخشداران و شوراهای اسلامی شهرستان ملایر از دیگر برنامه های سفر یکروزه وی به این استان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دستگاه های اجرایی سیل شهرداری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد