Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به سیل اخیر در «گرگان و آق‌قلا» گفت: درحال حاضر ۳ محله اعم از «کَل آباد»، «حکیم آباد» و «ایستگاه» که از لحاظ توپوگرافی در آق‌قلا گودتر بوده و در مجاورت رودخانه هستند، در سیلاب قرار گرفته‌اند. نورمحمد ترتبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سیل اخیر در «گرگان و آق‌قلا» گفت: مجددا به دلیل برخی از بارش‌ها در استان گلستان و گرمای هوا که باعث آب شدن برف‌های منطقه کوهستانی و جاری شدن آب به برخی مناطق شد، رودخانه‌های استان گلستان علی الخصوص گرگان‌رود طغیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افزایش دبی خروجی و ورودی طغیانِ گرگان رود متاسفانه باعث شد تا مجددا شهرستان آق‌قلا در یکی دو روز گذشته از طریق این رودخانه دچار آب گرفتگی شود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: طبق آخرین اخبار در حال حاضر سیلاب در برخی محل‌های شهرستان آق‌قلا جمع شده و مردم مجددا دچار مشکل شده‌اند.
تربتی‌نژاد با بیان اینکه نیرو‌های ستاد بحران، و سایر نیرو‌های نظامی و مردمی در تلاشند تا از جریان آب به سوی محله‌ها جلوگیری کنند، گفت: پیرو این موضوع هم جلسه ستاد بحران منطقه تشکیل و تمهیدات لازم مدنظر قرار گرفته است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس تصریح کرد: قبل از بارندگی اخیر مسئله آب گرفتگی گرگان و آق‌قلا حل شده بود، اما با بارندگی اخیر مجددا سیلاب جاری شد و به برخی از محله‌ها نفوذ کرد.
عضو مجمع نمایندگان گلستان بیان داشت: در حال حاضر ۳ محله اعم از «کَل آباد»، «حکیم آباد» و «ایستگاه» که از لحاظ توپوگرافی در آق‌قلا گودتر بوده و در مجاورت رودخانه هستند، درسیلاب قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان گلستان سیلاب آق قلا گرگان ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف میرشکاری سلیمانی گفت: پس از زمین لرزه ۴.٧ ریشتری صبح امروز اعضای ستاد بحران به صورت میدانی به پایش منطقه پرداختند که خوشبختانه این زمین لرزه بدون خسارت بود.

وی افزود: کلیه نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

صبح امروز زمین‌لرزه ای به قدرت ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی شهرستان فاریاب کرمان را لرزاند.

کد خبر 6094911

دیگر خبرها

  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا