Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:35:47 GMT

توخل: سفر رفتن نیمار به من مربوط نیست

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۹۰۵۷

توخل: سفر رفتن نیمار به من مربوط نیست

بعد از انتشار گزارشهایی مبنی بر سفر بدون اجازه نیمار به تورین، دو روز قبل از بازی PSG در فینال جام حذفی فرانسه، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن این موضوع را بی‌اهمیت دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در ایتالیا گزارش‌هایی منتشر شد که نیمار، ستاره برزیلی PSG در آستانه برگزاری فینال جام حذفی فرانسه بدون اجازه اردوی تیمش را ترک کرده و راهی شهر تورین ایتالیا شده است، توماس توخل، سرمربی PSG می‌گوید از این موضوع بی‌اطلاع است ولی اضافه می‌کند که این سفر نیمار اگر هم انجام شده باشد برای او و تیمش نگران کننده نیست و اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده بودند که نیمار بدون اجازه باشگاهش پاریس را ترک کرده و به تورین رفته تا به همراه هموطنش داگلاس کاستا که بازیکن یوونتوس است در یک برنامه در شهر تورین شرکت کند. این در حالی است که نیمار تنها یک هفته پیش بعد از مصدومیتی سه ماه تازه به میادین بازگشته بود و تیمش PSG امروز در فینال جام حذفی فرانسه باید به مصاف رن برود.

 

خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از بازی نیمار در دیدار PSG و موناکو در لیگ1 فرانسه، او در فینال جام حذفی به عنون بازیکن فیکس به میدان برود. توخل اما در گفتگو با خبرنگاران مساله سفر رفتن یا نرفتن نیمار را غیرمهم تلقی کرده و می‌گوید این مسائل به بازی کردن یا نکردن او ربطی نخواهد داشت.

 

توخل روز جمعه در این باره گفت:" من راجع به این مساله چیزی نمی‌دانم. من نه پدر نیمار هستم نه پلیسم و نه کارآگاه. من سرمربی تیم هستم و تا جایی که به من مربوط است نیمار دیروز با ما تمرین کرد و امروز هم با ما بود. همین و بس".

 

 

 

پاری سن ژرمن نیمار توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟