Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:19:55 GMT

هافبک مجارستانی سپاهان: می توانیم قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۹۰۸۱

هافبک مجارستانی سپاهان: می توانیم قهرمان شویم

تهران- ایرنا- هافبک مجارستانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه کار تیمش برای قهرمانی در هجدهمین دوره لیگ برتر سخت شده است، گفت: هنوز باور داریم که می توانیم قهرمان شویم و فقط باید نگاه رو به جلو داشته باشیم.

«ولادمیر کومان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تساوی بدون گل سپاهان برابر پرسپولیس افزود: بازی خوبی را هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از هر دو تیم شاهد بودیم اما ما موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ضربات ایستگاهی و کرنر می توانستیم به گل برسیم که این اتفاق رخ نداد.
وی اظهار داشت: با امتیاز به اصفهان بازگشتیم اما ناامید نیستیم، چرا که از نظر فنی عملکرد تیمی ما راضی کننده بود. الان هم فقط باید نگاه رو به جلو داشته باشیم و برای مسابقات بعدی آماده شویم.
هافبک مجارستانی تیم فوتبال سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ هجدهم خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که شانس زیادی برای قهرمانی داریم هر چند کار سختی پیش رو داریم اما می توانیم قهرمان شویم فقط باید بازی های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
کومان در مورد فضای ورزشگاه آزادی و تاثیر آن روی بازی گفت: فضای ورزشگاه خیلی خوب بود و بازی با حضور این تعداد هوادار لذت بخش است. از تمام هواداران که در تهران به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنیم. اما درگیری و سنگ پراکنی کار زیبایی در فوتبال نیست.
وی در خصوص عملکرد داور بازی که هر دو تیم به آن اعتراض داشتند، گفت: من یک بازیکن هستم و در مورد داور چیزی برای گفتن ندارم. کار من بازی کردن برای تیم است و نمی توانم در مورد عملکرد داور صحبت کنم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان جمعه شب در حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
ورزشی**9463**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • منتظر محمد مصدوم شد