Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@11:00:44 GMT

از جوراب تا سوهان آغشته به مواد مخدر هم رسید! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۹۲۰۶

از جوراب تا سوهان آغشته به مواد مخدر هم رسید! +تصاویر

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس مبازره با موارد مخدر تهران بزرگ گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر، شش باند توزیع مواد مخدر در تهران منهدم و ۷۱ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشنده در این خصوص افزود: پلیس در عملیات شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا شش باند سازمان یافته توزیع انواع مواد مخدر منهدم و ۷۱ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
بخشنده با اشاره به اینکه در سال ۹۸ تمام نقاط آلوده شهر تهران پاکسازی شده و گشت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنان ادامه دارد؛ اظهار داشت: در این راستا بیش از ۱۳ هزار نفر دستگیر و ۱۰ هزار معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
رئیس پلیس مبازره با موارد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در عملیات پلیس طی سال ۹۸ بیش از سه هزار خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
وی پاکسازی معابر و پارک‌ها را از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطر نشان کرد: از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، یک مرکز در حال تشکیل است، تا افراد مسن و مساله دار را مورد پوشش خود قرار دهد.

**پلمپ منازل پلاک قرمز
سرهنگ بخشنده در ادامه با بیان اینکه تعدادی از منازل پلاک قرمز پلمپ، تعدادی تخریب و تعدادی نیز در حال تغییر کاربری هستند؛ اظهار داشت: ۹۲ خانه پلاک قرمز پلمپ شدند که بر اساس قانون یا مصادره می‌شوند و یا تغییر کاربری می‌دهند.

**شناسایی باند خرید و فروش مخدر گل در فضای مجازی
رئیس پلیس مبازره با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: یک باند فروش و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی نیز شناسایی و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: متاسفانه مصرف ماده مخدر گل بین جوانان رو به افزایش است که به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند.
بخشنده خاطر نشان کرد: پلیس جوانان زیر ۱۸ سال را به هیج عنوان به زندان معرفی نمی‌کند و تمام این افراد بعد از شناسایی به مرکزی مخصوص برای توجیه اعمال خود منتقل می‌شوند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مواد مخدر سوهان منازل پلاک قرمز تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم